Сантехника үйдегі коммуникацияның маңызды элементтерінің бірі болып табылады. Ол бізді тамақ дайындауға, тазалауға, гигиенаға және басқа да көптеген қажеттіліктерге қажет сумен қамтамасыз етеді. Бірақ егер су құбыры істен шыға бастаса ше? Кедергілерді қалай жоюға және сантехниканы төсеу мәселесін шешуге болады?
Бөгеу белгілері
Ақаулықтардың алғашқы белгілерінің бірі суды кәрізге нашар жуу болуы мүмкін. Егер сіз судың баяу немесе мүлде кетпейтінін байқасаңыз, онда мәселе құбырларда немесе құбырларда. Бұл жағдайда кәрізді тазалау қажет. Бұл мамандар кәріз құбырларын бітелу мен шөгінділерден тазарту үшін арнайы құралдарды қолданатын процедура.
Тазалау әдістері
Кәрізді тазалау әртүрлі тәсілдермен жүзеге асырылуы мүмкін. Бітелудің қандай түрі анықталғанына байланысты әртүрлі әдістер қолданылады. Мысалы, егер бітелу майлы шөгінділердің салдарынан пайда болса, онда гидродинамикалық тазалау әдісі қолданылады. Бұл әдіс құбырларға жоғары қысыммен судың жеткізілуінен тұрады, ол майды бұзады және оны қабырғалардан жуады. Егер бітелу бөгде заттардың болуына байланысты болса, онда бұл заттарды жою үшін арнайы құралдар қолданылады.Егер мәселе құбырлардың күйіне байланысты болса, онда оларды ауыстыру немесе жөндеу қажет. Бұл құбырдың коррозиясы, ескіруі, сыртқы факторлардың әсерінен зақымдануы және т.б.
Құбырларды ауыстыру немесе жөндеуді кәсіпқойларға тапсырған дұрыс. Олар жүйені диагностикалайды, проблемалардың себептерін анықтайды және ең оңтайлы шешімді ұсынады. Егер ақаулықтың себебі ескі тығыздағыш болса, оны жаңасымен ауыстыру керек. Мұны арнайы құралдар мен материалдардың көмегімен жасауға болады.
Сантехниканы үнемі күтіп ұстау керек екенін есте ұстаған жөн. Құбырлардың жағдайын қадағалау керек, кәріз жүйесін ластамау, оған бітелуді тудыруы мүмкін заттарды тастамау керек. Сондай-ақ гидродинамикалық тазалау сияқты алдын-алу шараларын жүргізу, бітелуді болдырмау және тұтастай алғанда жүйенің жұмысын жақсарту ұсынылады. Барлық осы шаралар сантехниканы жақсы жағдайда ұстауға және оның қызмет ету мерзімін ұзартуға көмектеседі.