Тұрақты жарнамалар
Alliance PRINT компаниясының логотипі металл әріптермен және жұлдызшалармен 8
әлі 3 фото
Алматы қаласы
Типография Alliance Print рада предложить Вам полиграфические услуги в Алматы. А так же по всему...
KazBuild 2024 - Алматы, Қазақстанда өтетін құрылыс көрмесі. Жаңа павильонға шақыру.
Алматы қаласы
Приглашаем на выставку ZHEJIANG MADE, ALL NEED. Zhejiang Enterprises присоединяется к выставка...
Қағаз катушкасы нұсқаулықпен бірге 2
Алматы қаласы
Предлагаем печать стикеров в рулонах различных форм. Собственная производственная база....
Қоңыр мұқабадағы 4
Алматы қаласы
Изготовление книг в любом виде переплета тиражирование журналов и каталогов изготовление...
Офистегі мамандар тобы, қағазды талдап, жазбаларды жүргізіп жатыр.
Алматы қаласы
1. Аудит бизнеса за 100 000 тенге: Первичный анализ вашего бизнеса для выявления потенциальных...
Компания Bossik логотипі бар куртканың арқасы, апельсин түсті 4
Алматы қаласы
Рекламно – производственная компания «РЕКЛАМИКА», мы являемся отечественным производителем. Один...
POS MEDIA компаниясының логотипі жёлтый түспен
Алматы қаласы
Мы готовы предложить свои услуги, если вам нужна качественная и эффективная наружная и внутренняя...
GLOBBING дүкенінің сыртқы жарықтандыруымен және ішіндегі өнімдерімен витринасы 6
әлі 1 фото
Алматы қаласы
Рекламное агентство Арт Принт Изготовление всех видов наружной рекламы Вывески - неоновые, с...

Жарнама-маркетингтік коммуникациялардағы бағыт, оның шеңберінде жарнама объектісіне қызығушылық қалыптастыру немесе қолдау мақсатында оған назар аудару үшін ақпарат таратылады. Маркетинг-бұл сатып алушыларға өнімді немесе қызметті құру, жылжыту және ұсыну процестерінің ұйымдастырушылық функциясы және жиынтығы және олармен қарым-қатынасты ұйым үшін тиімді басқару.

Қоғаммен байланыс (PR - қоғамдық қатынастар, жұртшылықпен байланыс, жұртшылықпен қарым - қатынас, қоғамдық байланыстар, қоғамдық өзара іс-қимыл) - объектінің бейнесін (идея, тауар, қызмет көрсету, персонал, ұйым-фирма, бренд) әлеуметтік топтың құндылық қатарына бәсекелестіктің қоғамдық-экономикалық және саяси жүйелерінде құру және енгізу технологиялары. бұл бейнені өмірде идеалды және қажетті етіп бекітудің мақсаты.

Кең мағынада-қоғамдық пікірді басқару, қоғам мен мемлекеттік органдардың немесе коммерциялық құрылымдардың қарым-қатынасын құру, оның ішінде әлеуметтік, саяси немесе экономикалық процестерді объективті түсіну.