Тұрақты жарнамалар
Amazon логотипы, ақ мәтін, қара көк фон, сары күлкі
Астана - Нұр-Сұлтан
Зарегистрирую на Амазон * Грамотно зарегистрирую * Вместе с Вами соберем пакет документов *...
Магазиндегі 7
әлі 2 фото
Астана - Нұр-Сұлтан
Наша компания специализируется на изготовлении наружной рекламы для бизнес компаний. Будем рады...
Ұзын шашы бар свитер киген әйел, бос тақтаны ұстап, жарық түстің фонында
Астана - Нұр-Сұлтан
Делаю презентации на заказ. Опыт работы:более 3 лет 10слайдов 1500тг 20слайдов 3000тг и так...
100% авторлық контент, копирайтинг, сараптамалық қызметтер, бірегей мәтіндер, шығармашылық жазу, мәтіндерді сату, блогтар мен әлеуметтік желілерге кон
Астана - Нұр-Сұлтан
Добрый день. Если Вы обратили внимание на моё объявление, то Вам точно нужно мои услуги....
Studio 54 Астана - Нұр-Сұлтан
Астана - Нұр-Сұлтан
Дизайн-бюро “Studio 54” Студия существует с 2008 г. по настоящее время Реализовано более 170...
Акрилмен және оптикалық материалдармен жұмыс процесі 4
Астана - Нұр-Сұлтан
Ультрафиолетовая склейка - это высокотехнологическая современная разработка склеивания...

Жарнама-маркетингтік коммуникациялардағы бағыт, оның шеңберінде жарнама объектісіне қызығушылық қалыптастыру немесе қолдау мақсатында оған назар аудару үшін ақпарат таратылады. Маркетинг-бұл сатып алушыларға өнімді немесе қызметті құру, жылжыту және ұсыну процестерінің ұйымдастырушылық функциясы және жиынтығы және олармен қарым-қатынасты ұйым үшін тиімді басқару.

Қоғаммен байланыс (PR - қоғамдық қатынастар, жұртшылықпен байланыс, жұртшылықпен қарым - қатынас, қоғамдық байланыстар, қоғамдық өзара іс-қимыл) - объектінің бейнесін (идея, тауар, қызмет көрсету, персонал, ұйым-фирма, бренд) әлеуметтік топтың құндылық қатарына бәсекелестіктің қоғамдық-экономикалық және саяси жүйелерінде құру және енгізу технологиялары. бұл бейнені өмірде идеалды және қажетті етіп бекітудің мақсаты.

Кең мағынада-қоғамдық пікірді басқару, қоғам мен мемлекеттік органдардың немесе коммерциялық құрылымдардың қарым-қатынасын құру, оның ішінде әлеуметтік, саяси немесе экономикалық процестерді объективті түсіну.