Жарнама-маркетингтік коммуникациялардағы бағыт, оның шеңберінде жарнама объектісіне қызығушылық қалыптастыру немесе қолдау мақсатында оған назар аудару үшін ақпарат таратылады. Маркетинг-бұл сатып алушыларға өнімді немесе қызметті құру, жылжыту және ұсыну процестерінің ұйымдастырушылық функциясы және жиынтығы және олармен қарым-қатынасты ұйым үшін тиімді басқару.
Қоғаммен байланыс (PR - қоғамдық қатынастар, жұртшылықпен байланыс, жұртшылықпен қарым - қатынас, қоғамдық байланыстар, қоғамдық өзара іс-қимыл) - объектінің бейнесін (идея, тауар, қызмет көрсету, персонал, ұйым-фирма, бренд) әлеуметтік топтың құндылық қатарына бәсекелестіктің қоғамдық-экономикалық және саяси жүйелерінде құру және енгізу технологиялары. бұл бейнені өмірде идеалды және қажетті етіп бекітудің мақсаты.
Кең мағынада-қоғамдық пікірді басқару, қоғам мен мемлекеттік органдардың немесе коммерциялық құрылымдардың қарым-қатынасын құру, оның ішінде әлеуметтік, саяси немесе экономикалық процестерді объективті түсіну.