Жұмыс орындарының хатшысы Балқашта | Хатшы жұмысы туралы хабарландырулар

Тұрақты жарнамалар
95 000 Тнг.
Балқаш
Секретарь мемлекеттік мекемеде, толық жұмыс күні, орта білім, Балқаш, Қарағанды облысы.
Сүзгі
- Тнг.
Добавь свое резюме

Хатшы жұмысы

 

Жыл сайын бұл мамандық мансаптық өсуді армандайтын жастардың амбициясы жоқ адамдар арасында танымал бола бастады. Оны әлі түсінбегендер, өз болашағын не үшін арнағысы келетіндер таңдайды. Өйткені, хатшы-бұл өте кең міндеттері бар маман, бұл іс жүргізуде тәжірибе жинауға, бизнесті жүргізу және мемлекеттік құрылымдармен өзара әрекеттесу ерекшеліктерін түсінуге мүмкіндік береді, командада жұмыс істеуге және өз өкілеттіктері шеңберінде тәуелсіз шешімдер қабылдауға үйретеді.

Мамандықтың ерекшелігі

Хатшы бос жұмыс орны кәсіпорынның тиімді басқару және әкімшілік қызметін қамтамасыз етуді білдіреді. Бұл дегеніміз, осы жауапты лауазымға қабылданған адам іс жүзінде барлық бөлімдерді, сондай-ақ сыртқы және ішкі қызметтерді біріктіретін байланыстырушы буынға айналады.

Көбінесе жұмыс берушілерге хатшы әйел немесе жас қыз қажет, өйткені мұндай қызметкер, ең алдымен, компанияның бет-бейнесі болып табылады.

Сондықтан, егер сіз ұйымға хатшы қажет деген хабарландыруға тартылсаңыз, түйіндеме үміткердің жеке қасиеттеріне қойылатын талаптарды ескере отырып жасалуы керек. 

Бұл мәселеде үлкен плюс-бұл табиғи мейірімділік пен дәлдік, тәртіптілік, ұйымдастырушылық талант, жақсы есте сақтау, бұл күнделікті көп тапсырма жағдайында маңызды, жұмыс күнін жоспарлай білу, тіпті егер бұл жұмыс орнындағы тазалық пен көшбасшының жеке тапсырмаларына қатысты болса, кейбір педантика.

Артықшылығы-дәмді кофе дайындай білу, сондай-ақ жаман әдеттердің болмауы.

Осылайша, "мен хатшыны іздеймін", бұл априори ізденуші коммуникативті, ұқыпты, көрнекті, оқытылатын, жақсырақ сөйлеу кемістігі жоқ болуы керек дегенді білдіреді.

Функционалдық ерекшеліктері

Ірі холдингтер мен мемлекеттік мекемелер, әдетте, олар қандай қызмет түрімен айналысса да, кез-келген компаниядағы жұмысты жеңе алатын әмбебап референтті көргісі келеді.

Егер сіз әзірге тәжірибесіз хатшы болсаңыз, онда осы мамандықтағы мамандықтардың біріне артықшылық берген дұрыс. Олардың ішінде:

- хатшы референт-іс қағаздарын жүргізуге, қызметкерлер мен курьерлердің жұмысын үйлестіруге, кеңсе техникасының жарамдылығын бақылауға, есептілік пен келіссөздер құжаттамасын жүргізуге дайын бейінді ЖОО немесе оқу орталығының түлегі бола алады;

- баспасөз хатшысы-әр түрлі БАҚ-пен, қоғаммен, серіктес ұйымдармен өзара әрекеттесу кезінде жеке тұлғаның немесе компанияның атынан өкілдік етуге құқылы. Баспасөз хатшысының жұмысы ол ұсынатындардың оң имиджін қалыптастыру болып табылады және істі біле отырып, қажетті ақпаратты берудің қателігін болжайды;

– жеке хатшы-жоғары білімі бар, компанияның шаруашылық-экономикалық қызметі туралы бәрін біледі, басшыға әкімшілік және ұйымдастыру жоспарының кез келген мәселелерін шешуге көмектеседі, іс жүргізуді түсінеді;

- хатшы қабылдауда-басқаша айтқанда, жұмыс тәжірибесі жоқ хатшы, келушілерді қабылдайды, телефон қоңырауларын таратады, клиенттерге өз бетінше қоңырау шалады. Өтініш беруші үшін сыртқы деректер маңызды;

- нотариустың хатшысы-жұмыс өтілінсіз де мүмкін, бірақ арнайы дайындық міндетті, өйткені мұндай маманның басты міндеті – лауазымды тұлғаның қызметін ұйымдастырушылық-техникалық қамтамасыз ету: азаматтардың кіріс хат-хабарлары мен өтініштерін қабылдау, шешім қабылдау үшін ақпаратты өңдеу, арнайы құжат айналымын жүргізу, номенклатуралық істерді қалыптастыру, олардың сақталуын қамтамасыз ету және мұрағатқа беру.

Жұмыс орны және жалақы

Кеңсеге хатшы барлық жерде қажет. Бұл оңай жұмыс болмаса да, кейде бір қарағанда, тәжірибе жинаудың жақсы мүмкіндігін елемеуге болмайды. Мансап сатысында қозғалу әрдайым танысу шеңберін кеңейтуден бастау оңай, бұл адамдар үшін бұл қиын болмайды. Лауазымның өзі компанияның қоғамдық және іскерлік байланыстарын кеңейтуді көздейді. 

Қазіргі Қазақстанда хатшының орташа айлық жалақысы 120 мың теңге деңгейінде. Бірақ біліктілігі мен атқаратын лауазымына байланысты ол айына 70-150 мың теңге шегінде ауытқиды.