Әлемдегі саяси жағдай өзгеруде, шет тілдеріне деген көзқарас та өзгеруде. Бірақ тілдер жаман мағынада құрал емес, қарым-қатынас құралы ғана. Сонымен қатар, бір нәрседе, бірақ экономикалық және туристік тұрғыдан алғанда, тілдерді білу мүмкіндіктерді кеңейтуге тамаша көмекші болып табылады.
Көптеген шет тілі мұғалімдері өздерінің әдістерін ұсынатын сияқты, олардың барлығы әртүрлі және ең жақсы. Кейбір ұсыныстар тек маркетингтік бағытта екені анық. Одан кейін оқуды жалғастыру жолын қалай шешуге болады.
Сырттай жауап кезеңдердің бірінде (айту, грамматика, түсіну) әлсіз нәтиже болып табылады және тұспал бар. Мысалы, біреу сөз бен айтылымнан бірден бастауға кеңес береді, біреу грамматикадан, біреу жалпы сөз тіркестері мен сөйлемдерді жаттап алады. Дегенмен, мектепте қалай болғанын, білім қандай формада берілгенін есте сақтаңыз, өйткені оқу бағдарламасының бекітілгені бекер емес еді. Неліктен мектеп біліміне сүйене отырып, шетел тілін жетік білетіндер аз. Дәл барлық кезеңдер тәжірибенің жетіспеушілігімен үстірт берілгендіктен, қызығушылық танытқандар әрі қарай өз бетінше жалғастырады. Дұрыс, тілек болар еді. Қай әдіс-тәсілге қарамастан, шақтарды, сөздерді, айтылымды зерттеуден қашып құтылу мүмкін емес. Сондықтан үш құрамдас бөлік те үзіліссіз және ретімен зерттелуі керек.
Әр кезеңде сізге көбірек тәжірибе қосу керек, қарапайымнан күрделіге қарай бастау керек. Ең оңай нәрсе — барлық шақтарды және грамматиканың негізін, сөйлемдердің дұрыс құрамын дереу талдау. Мұндай зерттеу көп уақытты қажет етпейді. Әрі қарай, тек қар тәрізді, жаттығу арқылы дұрыс айтылуымен сөздердің санын көбейтуге болады.
Мысалы, біз Қарапайым топтан басталатын шақ топтарын зерттей бастадық, жаттығу үшін бірден бірнеше сөз қостық. Соңында міндетті түрде арнайы қолданбалардың көмегімен түсіну мен айтылуыңызды жаттықтыру керек.
Егер сіз жүйелі түрде оқысаңыз, сенімділік өздігінен пайда болады. Кезеңдердің бірін өткізіп жібергеннен кейін, жол бойындағы қателерді түзетіп, кейінірек оған оралуға тура келеді.
Сондықтан, кімнен үйренетініңіз маңызды емес, ең бастысы оны үздіксіз үдеріске айналдыру: грамматика — сөздер, өрнектер — айтылу / түсіну — тәжірибе. Осындай схемалық тәсілмен, тіпті бірнеше сабақты жіберіп алсаңыз да, сіз «бастамай» қалаған деңгейге оңай орала аласыз.