PPC науқандарын тиімді басқару: жалпы қателерден аулақ болыңыз

03.07.2024

Мәтінмәндік жарнаманы басқару оңай жұмыс емес. Көрінетін қарапайымдылығына қарамастан, PPC науқандары мұқият орнатуды, тұрақты бақылауды және айтарлықтай тәжірибені қажет етеді. Мен сізбен алдын ала білсеңіз, оңай құтылуға болатын бірқатар жалпы қателіктермен бөліскім келеді.

Барлық осы проблемаларды болдырмай, PPC науқандарының тиімділігін арттырғыңыз келе ме? Кәсіби мамандарға хабарласыңыз! WebPromo сізге қажетті табысқа жетуге көмектесетін контекстік жарнаманы орнату қызметтерін ұсынады.

Мәселе: дұрыс конфигурацияланған кілт сөздер

Ең жиі кездесетін қателердің бірі — кілт сөздерге жеткілікті назар аудармау. Кейде көп кілт сөздер жақсырақ болып көрінеді. Бірақ шын мәнінде, егер сіздің кілт сөздеріңіз нашар таңдалған болса, сіз өзіңіздің ұсынысыңызға мүлдем қатысы жоқ сұраулар үшін жарнамаңызды жылжыту қаупі бар.

Шешім

Бұл мәселені болдырмау үшін кілт сөздерді мұқият зерттеңіз. Сіздің әлеуетті тұтынушыларыңыз іздейтін нақты терминдерді анықтау үшін Google Keyword Planner сияқты құралдарды пайдаланыңыз. Теріс кілт сөздерді де ұмытпаңыз! Олар маңызды емес сұраулар үшін қажетсіз әсерлерді жоюға көмектеседі, ақшаңызды үнемдейді.

Мәселе: A/B тестінің болмауы

Көптеген жарнама берушілер науқандарды алдымен сынақтан өткізбей бастайды. Олар ең жақсысына үміттеніп, бірінші хабарландыру мәтінін және бастапқы бет дизайнын таңдайды. Бірақ бұл төмен тиімділікке және бюджетті жоғалтуға толы.

Шешім

A/B тестілеу — контекстік жарнама әлеміндегі ең жақсы досыңыз. Аудиторияңыз үшін не жақсы жұмыс істейтінін көру үшін жарнама көшірмелері мен бастапқы бет дизайнының әртүрлі нұсқаларын қолданып көріңіз. Осылайша сіз шығындарды оңтайландырып, максималды түрлендіруге қол жеткізе аласыз.

Мәселе: аналитиканы елемеу

Деректерді талдаусыз сіз жай ғана қараңғыда түсіресіз. Сіз жасаған әрбір әрекет қатаң сандар мен көрсеткіштерге негізделуі керек. Дегенмен, кейбір мамандар немесе компаниялар аналитиканы елемейді.

Шешім

Google Analytics тіркелгіңізде мақсат пен конверсияны бақылауды орнатыңыз. Қай жарнамалар мен сұраулар сізге ең көп табыс әкелетінін түсіну үшін деректерге терең үңіліңіз. Осылайша сіз стратегияңызды реттеп, жақсы нәтижелерге қол жеткізе аласыз.

Мәселе: дұрыс емес бағыттау

Таргетинг тек географиялық көрсеткіштерге қатысты емес. Демография мен қызығушылықтардан бастап құрылғыларға, күн уақыты мен ауа райы жағдайына дейін көптеген факторларды ескеру қажет. Егер таргеттеу қате орындалса, жарнама сіз қалаған аудиторияға көрсетілмейді.

Шешім

Мақсатты аудиторияңызға тереңірек талдау жасаңыз. Ең сәйкес пайдаланушы сегменттерін анықтау үшін құралдар мен есептерді пайдаланыңыз. Тұтынушылардың мінез-құлқын талдаңыз және алынған деректерге сәйкес мақсатты реттеңіз.

Мәселе: тек бір жарнамаға сеніңіз

Мұндағы мәселе барлық пайдаланушылар ақпарат пен көрнекі бейнелерді бірдей қабылдай бермейді. Егер сізде бір ғана жарнама болса, әртүрлі аудитория сегменттеріне жету мүмкіндігін шектейсіз.

Шешім

Әр түрлі пайдаланушы топтары үшін бірнеше жарнама опцияларын жасаңыз. Мәтіндермен, суреттермен және сөйлемдермен тәжірибе жасау. Бұл сізге ең сәтті комбинацияларды табуға және инвестицияңыздың қайтарымдылығын арттыруға көмектеседі.

Мәселе: бюджетті дұрыс пайдаланбау

Тағы бір жиі кездесетін қателік — бюджетті дұрыс емес бөлу. Компаниялар көбінесе бір науқанға тым көп, ал басқаларына тым аз жұмсайды, бұл тиімсіз шығындарға әкеледі.

Шешім

Бюджетіңізді үнемі тексеріп отырыңыз. Әрбір науқанның тиімділігін талдаңыз және нәтижелер негізінде ресурстарды қайта бөліңіз. Бұл артық шығындардан аулақ болуға және ROI-ді барынша арттыруға көмектеседі.

Пікірлер: 0
Кіру немесе Қазір тіркеліңіз пікір қалдыру үшін.