• Басты бет
  • Мақалалар
  • Қашықтан жұмыс істеуге арналған құралдар - фрилансерлерге арналған бағдарламалар

Қашықтан жұмыс істеуге арналған құралдар - фрилансерлерге арналған бағдарламалар

12.09.2024

Қашықтан жұмыс істеуге көшу кезінде көптеген компаниялар мен қызметкерлер жаңа жағдайларға бейімделу қажеттілігіне тап болды. Пандемия және одан кейінгі жұмыс әлеміндегі өзгерістер жағдайында қашықтан жұмыс істеу құралдары күнделікті өмірдің ажырамас бөлігіне айналды. Бұл мақалада біз жұмыс процесін ұйымдастыруға, өнімділікті арттыруға және топтық ынтымақтастықты жеңілдетуге көмектесетін пайдалы қолданбалар мен платформаларды қарастырамыз. Біздің knopka.kz ұжымы да осы мүмкіндіктердің кейбірін пайдаланады. Сонымен, Қазақстанда Интернет арқылы үйден қашықтан жұмыс істеуге қызығушылық танытсаңыз, төменде көрсетілген барлық қызметтерді мұқият оқып шығыңыз.

1. Коммуникациялық платформалар.

Slack — хабар алмасуға, әртүрлі тақырыптарды талқылау үшін арналар жасауға және басқа қолданбалармен біріктіруге мүмкіндік беретін танымал командалық байланыс платформасы. Бұл топ мүшелері арасындағы байланысты сақтауға көмектеседі және ақпарат алмасу процесін жеңілдетеді.

Microsoft Teams — чат, бейне қоңырау және құжатпен бірлесіп жұмыс істеу мүмкіндіктерін біріктіреді. Бұл Word, Excel және PowerPoint сияқты басқа Microsoft өнімдерін пайдаланатын ұйымдар үшін тамаша құрал.

Масштабтау ең танымал бейнеконференция құралдарының біріне айналды. Ол онлайн кездесулер, вебинарлар және тренингтер өткізуге мүмкіндік береді. Пайдаланудың қарапайымдылығы мен жоғары бейне сапасы оны қашықтан жұмыс істеу үшін таптырмас етеді.

2. Жобаны басқару құралдары.

Trello – тапсырмаларды тақталардағы карталар түрінде ұйымдастыруға мүмкіндік беретін визуалды жобаны басқару құралы. Ол командаларға үлгерімді бақылауға, мерзімдерді белгілеуге және жауапкершіліктерді тағайындауға көмектеседі.

Asana – тапсырмаларды жасауға, басымдықтарды орнатуға және орындалу барысын бақылауға мүмкіндік беретін қуатты жобаны басқару платформасы. Бұл көптеген кезеңдері бар күрделі жобаларда жұмыс істейтін командалар үшін өте қолайлы.

Monday.com — жобалар мен тапсырмаларды басқаруға арналған икемді шешімдерді ұсынады. Платформа сіздің командаңыздың нақты қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін жұмыс процестерін теңшеуге және нақты уақытта прогресті визуализациялауға мүмкіндік береді.

3. Ынтымақтастық құралдары.

Google Workspace (бұрынғы G Suite) – бірнеше пайдаланушыға бір уақытта құжаттармен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін Google Docs, Sheets және Slides сияқты қолданбаларды қамтиды. Бұл ынтымақтастықты тиімдірек және ыңғайлы етеді.

Notion – жазбаларды жазуға, дерекқорды басқаруға және жобаны басқаруға арналған барлығы бір құрал. Бұл командаларға өздерінің жұмыс кеңістігін құруға және ақпаратты өздері қалағандай ұйымдастыруға мүмкіндік береді.

Miro – бұл топтарға идеяларды визуализациялауға, диаграммалар жасауға және миға шабуыл жасауға мүмкіндік беретін онлайн ынтымақтастық тақтасы. Бұл әсіресе шығармашылық топтар мен көрнекі тәсілді қажет ететін жобаларда жұмыс істейтіндер үшін пайдалы.

4. Өнімділік құралдары.

Todoist – күнделікті тапсырмалар мен жобаларды ұйымдастыруға көмектесетін тапсырмаларды басқару қолданбасы. Ол сізге өнімдірек болу үшін басымдықтарды, мерзімдерді және еске салғыштарды орнатуға мүмкіндік береді.

RescueTime – пайдаланушыларға уақытын қалай өткізетінін түсінуге көмектесетін уақытты бақылау құралы. Ол өнімділік есептерін береді және жақсартуға болатын аймақтарды анықтауға көмектеседі.

Focus@Will – зейін мен өнімділікті арттыру үшін арнайы ойнату тізімдерін ұсынатын музыкалық қызмет. Жұмыс үшін таңдалған музыка назар аударуға және алаңдатуды азайтуға көмектеседі.

Әртүрлі қолданбалармен тәжірибе жасап, командаңызға ең қолайлысын табыңыз.

Қашықтықтағы жұмыста сәттілік!

Пікірлер: 0
Кіру немесе Қазір тіркеліңіз пікір қалдыру үшін.