Көше киімі жер астынан негізгі ағымға қалай дамыды

05.03.2023

Көше сәні — 1980 жылдардағы хип-хоп пен скейтбординг мәдениетінен туындаған құбылыс. Содан бері көше киімдері қоғамның төменгі қабатынан барлығы дерлік киетін сән үрдісіне дейін ұзақ жолдан өтті.

Өз тарихының басында көше сәні наразылық символы, даралық пен конформизмнің көрінісі болды. Оның негізгі элементтері кроссовкалар, бейсбол қалпақтары, джинсы шалбарлар, белдеулер мен брендтердің логотиптері бар футболкалар, капюшондар мен саябақ күртелері болды. Бұл заттардың барлығы киюге жарамды және практикалық болды, бірақ олар белгілі бір тұлғаны білдірді және дәстүрлі киімдерден ерекшеленді.

1990 жылдары көше сәні коммерцияландыру кезеңіне өтіп, жасөспірімдер мен жастар арасында танымал болды. Ірі компаниялар көше киімдерін шығарып, осы бағытта ассортиментін кеңейте бастады. Көше стилі даралықты көрсетуді жалғастырды, бірақ ол қол жетімді және кең таралған.

Бүгінде көше сәні көпшіліктің, соның ішінде атақты адамдар мен дизайнерлердің киетін сән үрдісіне айналды. Бұл мүмкін болды, себебі көше киімдері жан-жақты болды және әртүрлі стильдер мен сән трендтеріне бейімделді. Енді көше стилі кроссовкалар, бомбардирлер, джинсы шалбарлар, капюшондар, бүктелген шалбарлар, ұзын футболкалар және тіпті курткалар сияқты элементтерді қамтиды.

Жалпы, көше сәнінің эволюциясы мәдени құбылыстардың сән трендтеріне айналуын және танымал мәдениетке қалай әсер ететінін көрсетеді. Ол сондай-ақ жастар мәдениетінің қалай негізгі ағымға айналатынын және қоғамда қалай қабылданатынын көрсетеді. Көше сәні дамып, өрнектің жаңа түрлерін табуды жалғастыруда, бірақ оның тамыры әрқашан жастар мен наразылық мәдениетінде қалады.

Пікірлер: 0
Кіру немесе Қазір тіркеліңіз пікір қалдыру үшін.