Туризмде қандай қиындықтар бар?

27.04.2023

Туризм бүкіл әлемде өте танымал. Туризм индустриясы үнемі дамып, әртүрлі елдерге бару мүмкіндігін ашады. Сапарыңызды мүмкіндігінше ыңғайлы және ұмытылмас ету үшін BRONIX сайтын пайдаланып, демалыс пакеттерін брондау және сатып алу үшін турларды іздеңіз.

Біз барлығымыз алдағы сапарларымызды жағымды эмоциялар алуды және керемет демалысты күтеміз. Бірақ, өкінішке орай, біздің үмітіміз шындықпен сәйкес келе бермейді. Мақалада турист саяхаттау кезінде кездесетін негізгі қиындықтарды қарастырамыз.

Тур ақылы, бірақ виза берілмейді

Бұл шынымен проблема болған кезде болады. Көбінесе төлқұжаттың мерзімі өтіп кетеді. Негізінде, барлық елдер келушілерге барған елден турист тұратын елге оралған кезде жарамды паспорты кемінде алты ай болуын талап етеді. Туристік компаниядан тур сатып алсаңыз, билетті бермес бұрын менеджер құжатты мұқият зерделеуі керек. Және, ең алдымен, сізге құжатқа қатысты мәселе туралы айтып береді.

Егер сіз турға тапсырыс беріп, өзіңіз төлесеңіз, баратын елдің ережелері мен заңдарын мұқият оқып шығу керек.

Консулдық құжаттардың немесе анықтамалардың жарамсыздығына күдіктенсе, виза берілмейді. Жағымсыз жағдайға тап болмас үшін оларды «жалған» кірістер мен басқа да құжаттармен алдауға тырыспаңыз.

Егер бас тарту фактісі орын алса, жетіспейтін құжаттарды жинап көріңіз немесе қателерді жойып, визаны қайта ашуға тырысыңыз. Мүмкін, төтенше виза ашу мүмкіндігі бар. Ұшу алдында апатты уақыт жетіспейтін болса, кету күнін өзгертуге немесе билеттерге ақшаны қайтаруға тырысуға болады.

Сатып алынған билет бойынша рейске отырғызылмайды

Егер сіз әуежайға келген кезде сізге билетте көрсетілген рейспен ұша алмайтындығыңызды айтатын жағдайға тап болсаңыз, онда артық брондау орын алды. Бұл бірнеше себептерге байланысты болуы мүмкін, бірақ туристің кінәсі мұнда емес.

Бұл ұшақтағы орындардан артық билет сатқан компанияның кінәсі болуы мүмкін немесе ұшақты шұғыл ауыстыру қажеттілігі туындауы мүмкін.

Бұл жағдайда сізді келесі рейске ауыстыру және өтемақы төлеу қажет, бұл көбінесе келесі рейсті күту кезінде қонақүйде тұру, кешігуге арналған тамақ және жоғары класс билетіне жаңартуды қамтиды.

Егер сізде осындай жағдай болса, бірақ сізге ештеңе ұсынылмаса, «бақытсыз жолдастарды» іздеңіз және өтемақыға қол жеткізуге және келесі рейске отыруға бірге тырысыңыз және авиакомпания қызметкерлерімен барлық сөйлесулерді дыбыс жазу құрылғысына жазып алыңыз. немесе бейне жазба жасаңыз.

Сізден ақша мен құжаттар ұрланды

Құжаттарыңызды жоғалтып алсаңыз немесе ұрлап алсаңыз, дереу учаскелік полиция бөлімшесіне барыңыз. Онда сізге құжаттың жоғалғаны туралы анықтама беріледі, ол сіздің еліңіздің елшілігіне хабарласқан кезде қажет болады. Түпнұсқаны консулдықта беретіндіктен бірден көшірме жасауды сұраңыз және еліңізде жаңа төлқұжат алуға өтініш берген кезде оның көшірмесін ұсыныңыз.

Ақшамен жағдай нашар, оны саған ешкім бермейді, әрине, алаяқ ұсталмаса. Егер сіз ақшадан басқа банк карталары бар әмиянды ұрлап алсаңыз, оларды дереу бұғаттауды ұмытпаңыз.

Кеңес: сапар қарсаңында телефондағы барлық құжаттарды суретке түсіріңіз немесе жақсырақ, оларды бұлтта сақтаңыз. Телефонда мобильді қосымша орнатылмаған болса, банк карталарымен де солай жасауға болады. Қонақ үйге келген соң құжаттар мен ақшаны сейфте сақтаңыз, қонақ үйден шыққанда төлқұжатыңыздың көшірмесі мен азғантай ақшаңыз болса жеткілікті.

Пікірлер: 0
Кіру немесе Қазір тіркеліңіз пікір қалдыру үшін.