Асхана қызметкері кім және ол Қазақстанда қалай сұранысқа ие

17.05.2023

Асхана қызметкері – кәсіби асханада тағам дайындайтын кәсіби маман. Ол ыдыстардың сапасына, олардың дәмі мен сыртқы түріне, сондай-ақ санитарлық-гигиеналық нормалардың сақталуына жауап береді.

Қазақстанда асхана қызметкері – қоғамдық тамақтандыру саласындағы сұранысқа ие мамандардың бірі. Қазақ тағамдары бай және алуан түрлі, асхана қызметкері ұлттық қазақтан бастап еуропалық және азиялық тағамдарға дейін әртүрлі тағамдарды дайындай білуі керек.

Қазіргі уақытта әртүрлі аспаздық бағыттарды ұсынатын мейрамханалар мен кафелер санының артуы байқалады. Бұл білікті асхана қызметкерлеріне жоғары сұранысты тудырады. Сонымен қатар, елдегі туризмнің өсуімен аспаздық қызметтерге сұраныс та артып келеді.

Асхана қызметкері уақыт өте келе аспазшы мен аспаздан кондитер аспазына және ас-аспазға дейін әртүрлі рөлдерді атқара алады. Әрбір лауазымның өзіндік дағдылары мен білімі қажет. Мысалы, аспаз әртүрлі өнімдерден ыдыс-аяқ дайындай білуі, тағамды дайындау және сақтау технологиясын білуі, сонымен қатар гигиена мен қауіпсіздік ережелерін сақтауы керек. Бас аспаз, өз кезегінде, үлкен мейрамханаларда тәжірибесі болуы керек, жаңа ас мәзірін әзірлей алуы және бүкіл асүйдегі тағамдардың сапасын бақылауы керек.

Мансаптық келешегі бар асхана қызметкері болу үшін қонақүй және мейрамхана бизнесі саласында немесе мамандандырылған оқу орнында кәсіби білім алған жөн. Сонымен қатар, асүйдегі тәжірибе де жұмысқа үміткерлерді таңдауда маңызды критерий болуы мүмкін.

Жалпы, Қазақстандағы асхана қызметкері келушілерге дәмді және сапалы тағамдар жасауда шешуші рөл атқаратын қоғамдық тамақтану саласындағы маңызды және қажетті маман. Қазақстандағы қонақжайлылық индустриясының өсуімен асханада білікті мамандарға сұраныс тек қана артады.

Пікірлер: 0
Кіру немесе Қазір тіркеліңіз пікір қалдыру үшін.