Мерчендайзерлер – дүкен сөрелерінің «құдайлары».

11.07.2024

Қазақстандағы бөлшек сауданы дамыту үшін мерчандайзингтің маңыздылығын асыра бағалау мүмкін емес. Бүгінгі нарық әртүрлі өнімдермен қаныққан және дүкендер арасындағы бәсекелестік барған сайын күшейе түсуде. Мұндай ортада табысты мерчандайзинг бөлшек сауда нүктесінің сәтті немесе сәтсіздігін анықтаудың негізгі факторы болуы мүмкін.

Мерчендайзердің негізгі міндеттері

1. Дүкен сөрелері мен сауда алаңдарын жоспарлау және ұйымдастыру.

Мерчендайзер тауардың сипаттамаларын және дүкеннің мақсатты аудиториясын ескере отырып, дисплей терезелерінің тұжырымдамасы мен дизайнын әзірлеуі керек. Ол сондай-ақ сауда орындарын ұйымдастыруға, тауарларды орналастыруға және тұтынушылар үшін ыңғайлы навигацияны құруға жауапты.

2. Сөрелерде тауарлардың болуын бақылау.

Мерчендайзер тауарлардың компания талаптарына сәйкес көрсетілуін қамтамасыз етеді, қорларды дер кезінде толықтырады және ескірген тауарларды алып тастайды.

3. Акциялар мен жарнамалық іс-шараларды әзірлеу және жүзеге асыру.

Мерчендайзер сату көлемін арттыруға және тұтынушыларды тартуға бағытталған акцияларды, жеңілдіктерді және басқа да іс-шараларды жоспарлауға және ұйымдастыруға қатысады.

4. Өткізу тиімділігін талдау.

Мерчендайзер дүкен жұмысын оңтайландыру және бизнес табыстылығын арттыру үшін өнімді сатуды талдайды, әртүрлі оқиғалар мен дисплей шешімдерінің тиімділігін бағалайды.

5. Жабдықтаушылармен өзара әрекеттесу.

Мерчандайзер жеткізушілермен байланыс жасайды, тауарды жеткізу шарттарын келіседі, келіп түсетін өнімнің сапасын бақылайды және ассортиментті жақсарту бойынша ұсыныстар жасайды.

6. Персоналды оқыту.

Мерчендайзер жоғары деңгейдегі қызмет көрсету мен тұтынушылардың қанағаттануын қамтамасыз ету үшін дүкен қызметкерлерін тауарларды дұрыс орналастыруға, дисплейді басқаруға және тұтынушыларға қызмет көрсету әдістеріне үйретеді.

Мерчандайзинг – бұл дүкен сөрелерінде тауарларды орналастыру өнері ғана емес, сонымен қатар сату көлемін арттыруға және бөлшек сауда нүктесінің көрнекі көрінісін жақсартуға бағытталған стратегиялық қызмет. Табысты мерчандайзердің маңызды құрамдас бөлігі оның жеке қасиеттері болып табылады.

Ең жақсы мерчендайзерде болуы керек қасиеттер

1. Шығармашылық.

Үздік мерчандайзер дамыған стиль сезіміне ие болуы керек, тартымды дисплейлер мен түпнұсқа мерчандайзинг шешімдерін жасай алуы керек. Шығармашылық бәсекелестер арасында ерекшеленуге және сатып алушылардың назарын аударуға мүмкіндік береді.

2. Аналитикалық дағдылар.

Жақсы мерчандайзер тауардың ассортименті мен орналастыруын оңтайландыру үшін сату деректерін талдай білуі, тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеп, қорытынды жасай білуі керек. Analytics негізделген шешімдер қабылдауға және дүкен жұмысын жақсартуға көмектеседі.

3. Ұйымдастырылған.

Мерчандайзер ақпараттың, өнімдердің және тапсырмалардың үлкен көлемімен жұмыс істеуі керек. Ұйымдастырылған болу жұмысыңызды тиімді жоспарлауға, мерзімдерді бақылауға және берілген тапсырмалардың орындалуын бақылауға мүмкіндік береді.

4. Топта жұмыс істей білу.

Мерчендайзер көбінесе сатушылармен, әкімшілікпен және басқа мамандармен бір командада жұмыс істеуі керек. Ортақ тілді табу, тапсырмаларды тарату және топтық жұмысты қолдау қабілеті табысты мерчендайзер үшін маңызды дағды болып табылады.


Қазақстандағы мерчандайзердің жалақысы қанша?


Қазақстандағы мерчандайзердің жалақысына келетін болсақ, ол жұмыс тәжірибесіне, білімі мен жұмыс орнына байланысты өзгеруі мүмкін. knopka.kz сайтының зерттеуіне сәйкес, Қазақстандағы мерчандайзердің орташа жалақысы айына 150 мыңнан 250 мың теңгеге дейін жетеді. Дегенмен, жақсы дағдылары мен жұмыс нәтижелері бар тәжірибелі мамандар 400 000-500 000 теңге немесе одан да көп табыс күте алады.

Мерчендайзердің жалақысы бөлшек сауда мамандары арасында ең жоғары болмауы мүмкін екеніне қарамастан, олардың дүкеннің табысты жұмыс істеуіндегі рөлін асыра бағалау мүмкін емес.

Сонымен қатар, мерчендайзерлер бөлшек сауда нүктелерінде компанияның маркетингтік стратегиялары мен жоспарларының негізгі іске асырушылары болып табылады. Олар бренд туралы хабардарлықты арттыруға, тұтынушылардың адалдығын сақтауға және сату конверсиясын арттыруға көмектеседі. Сондықтан Қазақстандағы компаниялар өз командаларында білікті мерчандайзерлердің болуының маңыздылығын көбірек түсінеді және оларға лайықты сыйақы беруге дайын. Сондықтан мерчандайзерлердің бос жұмыс орындары Қазақстанның еңбек нарығында жоғары сұранысқа ие.

Пікірлер: 0
Кіру немесе Қазір тіркеліңіз пікір қалдыру үшін.