Оператор – бұл компанияның тұтынушыларымен өзара әрекеттесуде алдыңғы қатарда тұрған адам. Тұтастай алғанда, клиенттің компания туралы әсері оның жұмысын қаншалықты жақсы және тиімді орындайтынына байланысты. Сондықтан операторда өз жұмысын сәтті орындауға мүмкіндік беретін бірқатар қасиеттер болуы керек.
Оператор лауазымына қойылатын талаптар
1. Ең алдымен оператор сыпайы, әдепті және шыдамды болуы керек. Ол әртүрлі адамдармен ортақ тіл тауып, кез келген жағдайда сабырлы және достық қарым-қатынасты сақтай білуі керек.
2. Сондай-ақ жақсы қарым-қатынас дағдылары, клиентті тыңдау және түсіну, мәселенің шешімін тез таба білу маңызды.
3. Оператор тұтынушылардың сұрақтарына тез және тиімді жауап беру және туындаған мәселелерді шешуге көмектесу үшін өзі жұмыс істейтін компанияның өнімдерімен немесе қызметтерімен жақсы таныс болуы керек.
4. Сұраныстарды тиімді өңдеу және құжаттаманы жүргізу үшін компьютермен және CRM бағдарламаларымен жұмыс істей білу де маңызды.
5. Оператордың жұмысы жоғары концентрация мен реакция жылдамдығын талап етеді, өйткені әрбір шақыру – шешуді қажет ететін жаңа жағдай. Оператор қызмет көрсету сапасын жоғалтпай немесе дүрбелең тудырмай, бір клиенттен екіншісіне жылдам ауыса алуы керек.
6. Сонымен қатар, оператор жоғары жүктеме және күйзеліс жағдайында жұмыс істеуге дайын болуы керек, өйткені клиенттерден түсетін сұраныстардың саны өте көп болуы мүмкін, ал кездесетін жағдайлар әртүрлі болуы мүмкін және әрқашан жағымды емес. Сондықтан тыныштықты сақтап, эмоцияларыңызды басқара білу маңызды.
қорытындылар
Оператор – маманнан белгілі бір дағдылар мен қасиеттерді талап ететін жауапты да маңызды мамандық. Мұндай жұмыс мансаптық өсу жолындағы алғашқы қадам немесе сіз өзіңізді дәлелдеп, табысқа жете алатын тұрақты кәсіп болуы мүмкін. Жақсы оператор жай ғана функцияларды орындаушы емес, компания туралы жағымды әсер қалдыра алатын және кез келген жағдайда клиенттерге көмектесе алатын кәсіби маман екенін есте ұстаған жөн.