Қашықтағы жұмыс үшін үйдегі жұмыс кеңістігін ұйымдастыру бойынша кеңестер

15.09.2024

Қашықтан жұмыс істеуге көшу арқылы көпшілігіміз өз үйімізде ыңғайлы және өнімді жұмыс кеңістігін құру қажеттілігіне тап болдық. Жұмыс орныңызды дұрыс ұйымдастыру сіздің өнімділікті айтарлықтай арттыруға және сіздің жалпы әл-ауқатыңызды жақсартуға мүмкіндік береді; knopka.kz сарапшысы тамаша жұмыс кеңістігін құру бойынша пайдалы кеңестермен бөліседі.

1. Қолайлы орынды таңдаңыз.

Жұмыс кеңістігін ұйымдастырудың бірінші қадамы — орынды таңдау. Үйіңізде сізді алаңдатпайтын тыныш бұрыш табуға тырысыңыз. Бұл бөлек бөлме, жатын бөлмесіндегі бұрыш немесе тіпті қонақ бөлмесінің бір бөлігі болуы мүмкін. Ең бастысы, бұл жер жеткілікті жарық және жайлы.

2. Сапалы жиһазға ақша салыңыз.

Ыңғайлы орындық пен үстел сіздің жұмыс кеңістігіңіздің негізі болып табылады. Арқаңызды қолдайтын эргономикалық креслоға және жабдыққа жеткілікті орыны бар үстелге ақша салыңыз. Егер сізде шектеулі орын болса, жиналмалы үстелді немесе биіктігі реттелетін үстелді пайдалануды қарастырыңыз.

3. Жақсы жарықтандыруды қамтамасыз етіңіз.

Дұрыс жарықтандыру — ыңғайлы жұмыстың кілті. Жұмыс кеңістігіңізді табиғи жарық үстеліңізге түсетіндей етіп реттеуге тырысыңыз. Бұл мүмкін болмаса, күңгірттенетін сапалы үстел шамдарын пайдаланыңыз. Көздің шаршауын тудыруы мүмкін қатты, контрастты жарықтан аулақ болыңыз.

4. Сізде дұрыс технология бар екеніне көз жеткізіңіз.

Жұмыс істеу үшін барлық қажетті құрылғылар мен бағдарламалық қамтамасыз ету бар екенін тексеріңіз. Бұл компьютер, принтер, сканер, веб-камера және бейне қоңырауларға арналған сапалы микрофонды қамтуы мүмкін. Интернет байланысының тұрақты және жылдам екеніне көз жеткізіңіз.

5. Жұмыс орныңызды ұқыпты ұстаңыз.

Хаотикалық үстел алаңдатып, өнімділікті төмендетуі мүмкін. Кеңсе жабдықтарын ұйымдастырушыларды, құжат қалталарын және макулатура себеттерін пайдаланыңыз. Тәртіпті сақтау үшін жұмыс кеңістігіңізден қажет емес элементтерді үнемі алып тастаңыз.

6. Жұмыс ортасын жасаңыз.

Сізге шоғырлануға және жағымды атмосфераны құруға көмектесетін элементтерді қосыңыз. Бұл ауаны тазартып, көңіл-күйіңізді көтеретін өсімдіктер немесе сізді шабыттандыратын суреттер мен фотосуреттер болуы мүмкін. Сіз сондай-ақ ароматерапияны пайдалана аласыз — тыныштандыратын иісі бар эфир майлары немесе шамдар босаңсыту ортасын жасауға көмектеседі.

7. Айқын шекараларды белгілеңіз.

Үйде жұмыс істеу жұмыс пен жеке уақыт арасындағы бұлыңғыр шекараларға әкелуі мүмкін. Жұмыс уақытын нақты белгілеп, оларды ұстануға тырысыңыз. Отбасы мүшелеріне сіздің кестеңіз туралы хабарлаңыз, сонда олар сізді қашан үзбеу керектігін біледі.

8. Үзілістер туралы ұмытпаңыз.

Тұрақты үзілістер өнімділікті сақтау үшін маңызды. Әр 1-2 сағат сайын созылу, су ішу немесе жай экраннан үзіліс жасау үшін қысқа үзіліс жасаңыз. Бұл зейінді сақтауға және шаршаудан аулақ болуға көмектеседі.

Есіңізде болсын, сіздің жұмыс кеңістігі сіздің стильіңіз бен қалауларыңызды көрсетуі керек, сондықтан оны өзіңіз үшін тамаша ету үшін тәжірибе жасаудан және өзгертулерден қорықпаңыз.

Пікірлер: 0
Кіру немесе Қазір тіркеліңіз пікір қалдыру үшін.