Қойма меңгерушісі – қойма меңгерушісі

16.09.2023

Қойма меңгерушісінің міндеттеріне мыналар жатады:

1. Қойма процестерін ұйымдастыру.

Қойма меңгерушісі тауарларды есепке алудың, сақтаудың және қозғалысының тиімді жүйесін әзірлеуге және енгізуге жауапты. Ол қойманың жоспарлары мен кестелерін жасайды, материалдар мен тауарларды кеңістікте орналастыруды оңтайландырады, қабылдау, жөнелту және түгендеу тәртібін әзірлейді.

2. Қойма персоналын басқару.

Қойма меңгерушісі қойма қызметкерлерін жалдайды және оқытады және олардың тиімді жұмыс істеуін қамтамасыз етеді. Ол тапсырмалардың орындалуын қадағалайды, жұмыс уақыты мен ресурстарды бөледі, мәселелер мен қақтығыстарды шешеді, қызметкерлердің біліктілігін арттырады.

3. Тауарлы-материалдық қорларды бақылау.

Қойма меңгерушісі қоймадағы тауарлық-материалдық қорлардың деңгейін бақылайды және бақылайды, сұранысты талдайды және кәсіпорынның қажеттіліктерін болжайды. Ол қорларды уақтылы толықтыруды қамтамасыз етеді, тауардың жарамдылық мерзімі мен сапасын қадағалайды, жетіспеу немесе артық болуы мүмкін тәуекелдерді ескертеді.

4. Қауіпсіздікті қамтамасыз ету.

Қойма меңгерушісі қоймадағы қауіпсіздік ережелері мен ережелерінің сақталуын қадағалайды. Қауіпті және жанғыш материалдарды дұрыс сақтауды ұйымдастырады, өрт қауіпсіздігі шараларын қолданады, арнайы құралдар мен жеке қорғаныс құралдарының қолданылуын бақылайды.

5. Басқа бөлімшелермен өзара әрекеттесу.

Қойма меңгерушісі кәсіпорынның сатып алу, өндіріс және логистика сияқты басқа бөлімдерімен байланысады және өзара әрекеттеседі. Ол тауарлы-материалдық қорлардың жай-күйі туралы ақпаратты береді, қажеттіліктерді болжайды және басқа мамандармен операциялық мәселелерді үйлестіреді.

6. Процесті оңтайландыру.

Қойма меңгерушісі тиімділікті арттыру және шығындарды азайту үшін қойма процестерін үнемі талдап, жетілдіреді. Ол жаңа технологиялар мен қоймаларды басқару жүйелерін енгізеді, күнделікті тапсырмаларды автоматтандырады, бос уақытты қысқартады және қойманың жалпы өнімділігін арттырады.

7. Құжаттамамен жұмыс.

Қойма меңгерушісі қойма құжаттамасын жүргізуге, тауар қозғалысы туралы есептерді жасауға, шығындарды есепке алуға және тауарларды қабылдау мен жөнелтуге байланысты құжаттарды өңдеуге жауапты.

Қойма меңгерушісі қойма жұмысын басқарудағы негізгі тұлға болып табылады. Қойма, логистика, бухгалтерлік есеп және персоналды басқару бойынша кең білімі мен дағдысы бар. Сонымен қатар, қойма меңгерушісі ұйымдасқан, жауапты, егжей-тегжейге мұқият және шектеулі уақыт пен ресурстар жағдайында шешім қабылдауға қабілетті болуы керек. Қойма меңгерушісінің жоғары сапалы жұмысы кәсіпорынға өзінің тауарлық-материалдық қорын тиімді басқаруға, ысырап қаупін барынша азайтуға және тұтынушыларға қызмет көрсету деңгейін арттыруға мүмкіндік береді.

Пікірлер: 0
Кіру немесе Қазір тіркеліңіз пікір қалдыру үшін.