Жүргізуші мамандығы автомобильдер ойлап табылғалы бері танымал бола бастады. Өйткені, кез келген ер адам көлік жүргізуді ұнатады, әсіресе ол технологияға байланысты жұмыс таба алса. Қазір Боровскийде әрекетінің бұл түрінің танымалдылығы аздап төмендеді, өйткені жұмыстың мәні үнемі рөлде болу екенін бәрі түсінеді. Бірақ жүргізуші куәлігінен басқа қосымша білім талап етпейтіндіктен, жүргізуші болып жұмыс іздеп жүргендер бар.
Егер сіз өз өміріңізді автокөлікпен байланыстыруды шешсеңіз, онда жұмыс кестесі тасымалдау сипатына және жүргізуші санатына байланысты болады. Әдетте, егер сізде барлық санаттар болса, жүргізуші ретінде жұмыс табу оңайырақ, өйткені сізде тікелей жұмыс берушілерден бос орындар арасында үлкен таңдау болады.
Жүргізушілер үшін қандай лауазымдар болуы мүмкін?
В санаты үшін (жолаушылар тасымалы) - бұл такси жүргізушісі, жеке жүргізуші, жеткізу жүргізушісі немесе компанияның жай жүргізушісі.
C санаты үшін (жүк тасымалы) - бұл Газель немесе жүк көлігінің жүргізушісі болуы мүмкін.
D санаты үшін (жолаушылар тасымалы) ең танымал бос орындар автобус жүргізушілеріне арналған. Сіз сондай-ақ қалааралық автобус жүргізушісі болып жұмыс істей аласыз. Мұнда сізге 2/2 жұмыс істеуге тура келеді, бірақ бұл маршруттың ұзақтығына да байланысты. Жоспарлы автобустардың жүргізушілері дерлік бірдей жұмыс істейді, өйткені олардың жұмыс кестесі олардың ауысымы таңғы 6-да басталып, кешкі 22-11-де аяқталады - бұл бір тәулікке жуықтайды. Көбінесе жүргізуші өз жұмысын біріктіріп, экспедитор немесе жүк тиеуші қызметін атқаруы керек.
Жүргізуші
Жүргізуші мамандығы жай ғана жүргізуші мамандығы емес. Жұмыстың мәні құрылыс техникасын учаскеге тасымалдау және жұмыс блогын тікелей басқару болып табылады. Оператор сонымен қатар мұнара кранын қамтитын стационарлық жабдықта жұмыс істей алады. Әдетте, бұл жұмысты веб-сайтта бос жұмыс орындарын орналастыратын құрылыс компаниялары ұсынады. Мұнаралы кран машинисі үшін жұмыс тәжірибесі мен мамандану маңызды. Жұмыс іздеп жүрген жас мамандар еңбек жолын 6 тоннаға дейін жүкті көтере алатын 4-разряд бойынша бастайды. Бір жыл жұмыс істегеннен кейін немесе одан да ертерек қосымша дайындықтан өтуге тура келеді.
Экскаватор машинисі
Механизатор тек кран ғана емес, экскаваторды да басқара алады, ал еңбек биржасында бұл саладағы жас мамандар үшін жүздеген бос орындар бар. Өйткені, шелектері бар алып машиналарсыз құрылыс алаңдары жай тоқтап қалатын. Экскаватор машинисінің жұмысының мәні қарапайым – сіз барлық жұмыс уақытында екі джойстикті басқарасыз және шелегіңіздің астында не жатқанына мүлдем мән бермейсіз. Кейбір жағдайлар, әсіресе, коммуникация оңай зақымдалуы мүмкін қала шегінде жұмыс істеуге тура келгенде, көбірек көңіл бөлуді қажет етеді. Экскаватор машинисінің мансабы біліктілікті арттыру курстары арқылы алуға болатын шендермен де байланысты. Төртіншіден бастап сегізіншіге дейін бар болғаны 4 разряд бар. Сегізінші санатқа ие бола отырып, жоғары жалақымен жұмыс табу әлдеқайда оңай екенін түсіну керек.
Бульдозер машинисі
Бульдозерші болып жұмыс істеу – бұрынғы мамандыққа өте жақын мамандық, бірақ әлі де өзінің нәзік тұстары бар. Бұл мамандық бойынша жұмыс табу өте оңай, өйткені бұл оңай емес және Қазақстанның еңбек нарығында мұндай кадрлар тапшы. Әдетте, сізге 2/2 ауысым, күніне 8-12 сағат жұмыс істеуге тура келеді, бірақ жұмыс кестесі басқаша болуы мүмкін, бәрі компанияға байланысты.
Бұл жерде тәжірибе де құпталады, өйткені операциялардың кейбір түрлері үлкен тәуекелдермен байланысты. Экскаватор машинисі сияқты бульдозерші де 4-тен 8-ге дейін разряд ала алады.Ренгіне байланысты жұмыстың мәні өзгеруі мүмкін, өйткені мамандық пен жұмыс тәжірибесімен сіз басқаларға қол жетімді емес тапсырмаларды орындай аласыз. қызметкерлер.
Ролик операторы
Егер жоғарыда аталған жабдықта жұмыс істеу сізге сәйкес келмесе, ролик операторы ретінде бос жұмыс орнын табуға тырысыңыз. Мұны істеу үшін сізге тракторшы жүргізуші куәлігінің санаттары қажет, соған байланысты машинаның қуаты өзгереді, бірақ жұмыс принципі өзгеріссіз қалады. Өйткені, бұл қалыпты жұмыс, оның барысында сіз және сіздің бригадаңыз жол техникасын пайдалану кезінде жол төсемін төсейсіз. Сондықтан осы мамандық бойынша жұмыс іздеп жүрген адамдар асфальт төсеу технологиясын жақсы білуі керек. Бұрынғы жұмысыңыз да жол салумен байланысты болса жақсы. Ал егер сіз әлі жұмыс тәжірибесін жинай алмасаңыз, әріптестеріңіз бен басшыларыңыздың кеңесіне құлақ түріңіз.
Дизельдік тепловоз машинисі
Егер сізге үлкен көлік пен саяхат ұнаса және бұрынғы мамандықтарыңыз сізге тым жалықтыратын болып көрінсе, онда бұл жұмыс сізге міндетті түрде ұнайды. Біз электровоз машинисі туралы айтып отырмыз. Бұл жұмыс бүкіл елді, кейде одан да көп жерлерді көруге мүмкіндік береді. Қазіргі уақытта бұл шын мәнінде беделді мамандық, өйткені жұмыстың мәні түймелерді басып, тректерді мұқият бақылауда. Бірақ небәрі 100 жыл бұрын бұл мамандық бойынша бос орындар ешкімде ынта тудырмады. Өйткені олардың жұмысы ауыр дене еңбегімен байланысты болды, ал нақты жұмыс кестесімен ол нағыз ауыр еңбекке айналды.
Ең дұрысы локомотив машинисінің көмекшісі болып жұмыс істеуді бастаған дұрыс, өйткені оқудан кейін сізде тәжірибе болмайды. Бір жыл жұмыс істегеннен кейін сіз үшінші сыныпты алып, оны бірінші деңгейге көтере аласыз. Үшінші класты, тепловоз машинисі бола отырып, сіз кәсіби өсуге өтініш бере аласыз - сіздің депо сізге жай ғана көтерілуді ұсынады. «Қазақстан темір жолы» компаниясы да пойыз машинистері арасында түрлі жарыстар өткізеді.
Экспедитор
Экспедитор жұмыс кезінде тауарды жеткізушіден бөлшек сауда нүктелеріне жеткізумен айналысады. Мұндай адамның жұмысының мәні жеткізілетін тауарларды немесе өнімді жеткізу және есепке алу болып табылады.
Ол ең алдымен қоймаға келіп, сатылатын өнімді қабылдауы керек. Бұл жерде ысырапсыз жұмыс істеу үшін тауарды мұқият санап, тексеру керек екенін есте ұстаған жөн, өйткені жүк үшін толық қаржылық жауапкершілік сізде.
Әдетте, мұндай мамандардың жұмыс уақыты стандартты емес және жұмыс жылдамдығына және сыртқы факторларға байланысты, мысалы, көлік қозғалысының жағдайы және розеткаға кіру мүмкіндігі, сондай-ақ белгілі бір жұмыс уақытына бейімделу қажет; дүкендер.
Экспедитор ретінде жұмыс іздеп жүрген жастар бұл мамандықты қарастырғысы келуі мүмкін, өйткені көбінесе лицензиядан басқа ештеңе қажет емес. Командада жүргізуші мен экспедитор болған кезде бұл оңайырақ болуы мүмкін, онда жұмыс тәжірибесі де, жүргізуші куәлігі де сізге пайдалы болмайды. Сонымен қатар, егер сіз шағын компанияда жұмыс істеп, басқа қалаларға тауар жеткізетін болсаңыз, онда басқа аймақта жаңа жұмыс пайда болуы мүмкін.
Тракторшы
Бұл өте жауапты кәсіп, өйткені бұл мамандықтағы адамдар көп көңіл бөлуді қажет ететін ауыр техникамен жұмыс істейді. Механизатор ретінде жұмыс табу өте оңай, өйткені сізге лицензия қажет.
Жұмыс уақыты бизнеске байланысты өзгеруі мүмкін. Егер сіз мемлекеттік салада жұмыс істесеңіз, түнде жұмыс уақытыңыз ұзарады, ал тракторшының жұмыс кестесі ауа-райының болжанбауына байланысты құбылмалы болуы мүмкін. Егер сіз ауыл шаруашылығы саласында жұмыс тапсаңыз, сізде стандартты бес күндік жұмыс аптасы болады. Жазғы маусымда (егіс және егін жинау) механизатор тәулігіне 20 сағат жұмыс істей алады.
Трактор көбінесе тәуелсіз жұмыс блогы емес екенін есте ұстаған жөн. Өйткені, механизатордың егістегі еңбегінің мәні егістіктерді өңдеуге немесе астық пен оның туындыларын тиеуге байланысты. Егер сіздің бұрынғы жұмысыңыз да тракторлармен байланысты болса, бұл, әрине, плюс, бірақ сонымен қатар монтаждалған және тіркеме техниканы меңгеруге тура келеді. Әдетте, ауылдық жерлерде тракторшының жұмысы ерекше тартымды.
Жүктеуші
Шұғыл түрде толық емес жұмыс күнін немесе біліктілігі жоқ жұмысты іздеп жүрген адамдар жүк тиеуші бос жұмыс орнын кездестіруі мүмкін. Бұл мамандық тәжірибесі мен білімі жоқ жұмыс тапқысы келетіндер үшін қолайлы.
Бұл салада әрқашан жаңа жұмыс орындары пайда болады, олар физикалық тұрғыдан ауыр жұмыс істеуге дайын кез келген адамды жалдайды. Кейбір компаниялардың түнгі ауысыммен жұмыс істейтінін ескерсек, бұл студенттер үшін тамаша мүмкіндік болмақ. Сіздің жұмыс кестеңіз оқу және табыс табу кезінде қажеттіліктеріңізді қанағаттандыру үшін жасалуы мүмкін. Негізінде жүк тиеуші «А» нүктесінен «В» нүктесіне дейін тауарларды тасымалдаумен айналысады және ол үшін қаржылық жауапкершілікті көтереді.
Егер сіз жүк тиеуші болып жұмыс істеуді шешсеңіз, сізде әрқашан жұмыс болатынын түсіну керек. Өйткені, бұл мамандық әлем толығымен автоматтандыруға ауыспайынша әрқашан өзекті болады. Жұмыстың мәні сондай болса да, адам өте алатын жерден машина әрқашан өте алмайды. Сондықтан өскелең ұрпақтың қашанда аз да болса қосымша табыс табуға мүмкіндігі болады.
Докер-механизатор
Бұл кәсіп порттағы жүк тиеу операцияларымен байланысты. Тәжірибесі мен білімі жоқ маман бұл жұмыс түріне жүгіне алмайды. Бұл жұмысқа үміткерлер шамамен 2 айға созылатын міндетті курстардан өтуі керек. Онда оларға жүк тиеу жабдықтарының әртүрлі түрлерін басқаруды үйрету керек. Бір жыл жұмыс істегеннен кейін қызметкер санатты көтеруге құқылы, оның ішінде үшеуі бар. Осыған байланысты оған ауыр жүк тиеу жабдықтарын басқаруға рұқсат етілуі мүмкін. Сондықтан бұл салада талапкердің жұмыс тәжірибесі де, білімі де маңызды.
Кеме капитаны
Соңғы жылдары кеме капитаны мамандығы қазақстандық жастар үшін тартымды бола бастады. Бұл жұмыс теңіз және өзен саяхатының романтикасымен байланыстырып қана қоймайды, сонымен қатар жеке және кәсіби өсу үшін көптеген мүмкіндіктер ашады.
Кеме капитаны болу жай жұмыс емес, өмір салты. Шытырман оқиғаны және жаңа тәжірибені іздейтін жастар бұл кәсіптің көптеген артықшылықтарын таба алады. Әртүрлі қалалар мен елдерге саяхаттау, жаңа қалаларды көру және қызықты адамдармен кездесу мүмкіндігі бұл жұмысты ерекше тартымды етеді.
Капитан болу арқылы жас қазақстандықтар саяхаттап қана қоймай, табысты мансап құруға мүмкіндік алады. Теңіз өнеркәсібінде жүк және жолаушыларды қоса алғанда, көптеген бағыттар бар тасымалдау, балық аулау және яхта шаруашылығы. Осы жолдардың әрқайсысы кәсіби өсу мен дамудың бірегей мүмкіндіктерін ұсынады.
Капитан болу кемені басқару, навигация, ағылшын тілін және халықаралық теңіз ережелерін білу сияқты әртүрлі дағдыларды талап етеді. Бұл мамандыққа ұмтылған жастар болашақта тек теңізде ғана емес, басқа салаларда да табысты мансапқа негіз бола алатын білімдері мен дағдыларын дамытуға мүмкіндік алады.
Капитандар мен экипаж жиі теңіздегі өмірдің қуанышы мен қиындықтарын бірге бөлісіп, шынайы достарға айналады. Бұл бәрі бір-бірін қолдайтын пікірлес адамдар қауымы. Жас қазақстандықтар үшін бұл жаңа достар мен пікірлестерді табудың тамаша мүмкіндігі болуы мүмкін.