Жүргізуші-қолда бар жүргізуші куәлігіне сәйкес жүк көлігін, жеңіл автокөлікті немесе көліктің басқа түрін басқаратын кәсіби маман. Сонымен қатар, ол күзетші, экспедитор, нұсқаушы, курьер бола алады. Көлік қозғалысы кезінде бұл адам өзінің іс-әрекеті үшін ғана емес, сонымен бірге онымен бірге жүретін жолаушылардың, сондай-ақ жаяу жүргіншілердің қауіпсіздігі үшін де толық жауап береді.
Күнделікті сөйлеуде сіз "chauffeur" (жүргізуші) ұғымын жиі естисіз. Осылайша, әдеттегідей, олар өздері үшін көлік құралын мамандық ретінде таңдағандарды атайды.
Ал voditel сөзі кең мағынаға ие. Бұл жалпыланған анықтама кәсіби жүргізушілерге де, әуесқойларға да қатысты.
Қазіргі әлемде "жүргізуші қажет" немесе "жүргізуші ретінде жұмыс іздеу" хабарландырулары сирек емес. Бұл мамандықтың өзі жұмыс берушілер арасында ең сұранысқа ие болып саналады.
Сонымен қатар, ізденушілердің шеберлігіне қойылатын талаптар да артып келеді. Күшті физикалық денсаулықпен қатар, үміткер жол қозғалысы ережелерін жақсы білуі керек және белгілі бір жол жағдайында жақсы бағдарлануы керек.
Үлкен плюс, егер жүргізушінің түйіндемесінде әртүрлі көлік құралдарының құрылғысын жақсы білетіндігі көрсетілсе, ол техниканың кішігірім бұзылуларын өз бетінше жеңе алады, қажет болған жағдайда зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсете алады.
Кәсіби міндеттер шеңберін жұмыс беруші анықтайды. Бұл жағдайда, әдетте, екі фактор шешуші болып табылады: Жұмыспен қамтудың экономикалық саласы және осы көлік құралына жататын санат.
Сонымен, егер әйел жеке жүргізушіні іздесе, салонның тазалығы мен көліктің жарамдылығы үшін күнделікті жауапкершілікті алуға дайын болыңыз.
Бірақ бұл қоғамдық көлік жүргізушісіне қауіп төндірмейді, мұнда мамандандырылған компания салонды тазалауға жауапты.
Бірақ көп жағдайда ірі және кішігірім көлік компаниялары жүргізуші мен механикті бір жағынан көргісі келеді. Бұл нағыз кәсіпқойдың әмбебап білімі мен дағдылары болуы керек дегенді білдіреді: автокөлікті шебер басқару және қажетті техникалық қызмет көрсетуді жүргізу: Негізгі тораптар мен агрегаттардың жарамдылығын тексеру, май деңгейін және бактардағы отынның болуын қарау.
Маршрутқа шыққан кезде жүргізуші жол-көлік оқиғасының алдын алу және өз әрекеттерімен қозғалыстың басқа қатысушыларына қауіпсіздікке қатер төндірмеу үшін қалыптасқан жол жағдайына сүйене отырып, қандай маневр жасау керектігін өз бетінше шешуі керек. Бұл арнайы дайындықсыз мүмкін емес.
Көлік құралын басқару құқығын алу үшін кәсіптік мектепте, бейінді колледжде немесе техникумда кәсіптік білім алу қажет. Қымбат" қыртыстар " автокурстар аяқталғаннан кейін де беріледі.
Жол полициясында емтихандарды сәтті тапсырғаннан кейін түлекке жүргізуші куәлігі беріледі, онда ол қандай көлік санаттарын басқара алатынын көрсетеді.
Қазақстанда автомобильдің жүк көтергіштігіне, қозғалтқыш қуатына, жолаушылар сыйымдылығына және дөңгелектер санына байланысты он алты санат қана бөлінеді.
Мұндай кәсіпқойлар әртүрлі салаларда қажет: Жолаушылар тасымалы, Денсаулық сақтау, сауда, құрылыс саласы және т. б.
Мансаптық өсу жүргізушілер туралы болмаса да, жақсы тәжірибе мен жұмыс тәжірибесі оларға жұмысқа орналасу кезінде бәсекеге қабілетті болуға мүмкіндік береді жүргізуші вахта тікелей жұмыс берушілерден. Бұл жақсы табыстың кепілі және үйде отбасымен жиі болу мүмкіндігі.
Жеке көлігі бар жүргізуші жеке тасымалдау саласында өзі үшін жұмыс істей алады, жүктерді тасымалдау бойынша өз ісін немесе жүргізуді оқыту курстарын ұйымдастыра алады. Жақында "байсалды жүргізуші" қызметі де сұранысқа ие болды.
Газельде жұмыс істеу өте пайдалы.
Бұл кәсіптегі табыс жұмыс кестесімен, еңбек өтілімен, жұмыс істеген уақытымен анықталады.
Жүргізуші вахталық әдіспен ең көп төленетін жұмыс.
Орташа алғанда, қазақстандық жүргізушілер айына 150 мың теңге табады. Өңірге байланысты ай сайынғы жалақы деңгейі 100-ден 250 мың теңгеге дейін ауытқиды.