Мерчандайзер қажет Қостанай облысында | Мерчендайзерлердің жұмыс орындары

Тұрақты жарнамалар
160 000 Тнг.
Қостанай
172 000 Тнг.
Қостанай
"Данон" өнімдерімен жұмыс істейтін мерчендайзер іздейміз. Жұмыс тәжірибесі бір жылдан кем емес, жұмыс кестесі 5/2, жалақы 172 000 ₸.
200 000 Тнг.
Қостанай
Супермаркеттарға арналған мерчендайзер, тұрақты жұмыс кестесі, айына 200 000 ₸ жалақы және әлеуметтік пакет.
200 000 Тнг.
Қостанай
"Инструмент" дүкеніне тауарды орналастыру үшін мерчендайзер қажет. Міндеттері: қорларды бақылау, өнімді және баға белгілерін қойып шығару. Стресс жағдайларына төзімділік, белсенділік, клиентке бағытталу және коммуникабельдік талап етіледі. График: Дс-Бс 9:00-18:00, Жм 9:00-14:00. Жалақы 185 000 - 200 000 ₸.
500 000 Тнг.
Қостанай
Кондитерлік цехта торттар дизайнерін іздейміз, лайықты жалақымен және толық жұмыс уақытымен.
200 000 Тнг.
Қостанай
Мерекелерге арналған столдар мен мейрамханаларды безендіру үшін флорист-декоратор қажет. Толық жұмыспен қамтылу, жалақы 200 000 ₸.
Затобол ауылы
Тобольск қаласындағы өнімдер дүкеніне сатушы іздейміз. Жасы 18-40 аралығындағы әйелдер қабылданады, тәжірибе міндетті емес.
100 000 Тнг.
Қостанай
Костанайдағы мерчендайзер: толық жұмыс күні, орта білімі, тәжірибе талап етілмейді.
Сүзгі
- Тнг.
Добавь свое резюме

Саудагер-бұл тауарларды пассивті жылжытумен айналысатын сауда желісінің қызметкері.

Көбісі сенімді-жүк тасушы-бұл сатушы, өйткені ол өнімдерді дүкен сөрелеріне тікелей жеткізеді. Басқалары бұл қарапайым тауар ғалымы деп санайды.

Шындығында, сауда ұғымы әлдеқайда кең және көп салалы мамандандыруды қамтиды, оның негізгі міндеті сатып алушылар үшін қолайлы жағдайларды қамтамасыз ету және сату деңгейін арттыру болып табылады.

Әдетте, саудагерлер жігерлі, өршіл, саудада мансап құруға ұмтылатын адамдар. Дәл осы жұмыс іздеушілерге жұмыс берушілер артықшылық береді, тіпті егер олар сол кезде жоғары білімі болмаса да.

Мамандықтың ерекшеліктері

Қазақстанда ол ХХ және ХХІ ғасырлар тоғысында пайда болды. Сауда-саттық жұмыс орындары жарнамалық газеттердің беттерінде біртіндеп пайда бола бастады. Сатып алушылардың назарын аудару үшін арнайы дайындықтан өткен адамдар тауарлардың орналасуымен айналыса бастады.

Қазіргі уақытта бұл әдіс гипермаркеттерде және қымбат бутиктерде ғана емес, сонымен қатар шағын дүкендерде де сұранысқа ие.

Мерчендайзинг саласында қызметкерлердің келесі жіктемесі кең таралған:

- Стационарлық-белгілі бір сауда нүктесіне немесе белгілі бір брендтердің тауарларына жауап береді, олардың бәсекелес қасиеттерін ескере отырып, тауарларды сөрелерге эстетикалық орналастырумен айналысады. Олардың басты міндеті-өнімді тұтынушыларға тиімді түрде ұсыну.

- Мобильді-жұмыс кестесіне сәйкес бірнеше дүкендерге қызмет көрсетеді, олардың әрқайсысында лауазымдық міндеттеріне сәйкес операциялар жүргізіледі. Оларға белгілі бір сауда маркасы бекітілген, ал олар белгілі бір сату орнына байланбаған. Оның қозғалысы тауарларды жеткізуге байланысты. Сондай-ақ, ол сауда нүктелерінің қызметкерлеріне нұсқаулар береді, олардың орындалуын бақылайды және кейде сатушы ретінде жұмыс істейді.

- Аралас-жұмыс күні бір жерде өтуі мүмкін немесе қажет болған жағдайда бір сауда нүктесінен екіншісіне ауысуы керек.

Мерчендайзер міндеттері

Бос дүкен сөрелерін тауарлармен толтыру-бұл мамандықтың бір жағы ғана. Шындығында, мұндай қызметкер сатушы тауар ғалымы, есепші тауар ғалымы ретінде жұмыс істей білуі керек және дүкен қызметкерлерін сарапшы тауар ғалымы ретінде маркетингтің даналығына үйретуі керек.

Қазіргі жұмыс берушілерге сауда саласында көптеген дағдылары мен дағдылары бар саудагер қажет. Ол керек:

- белгілі бір маркалы өнімдерді орналастыру схемасын білу;

- тауарлардың қорын уақтылы қадағалау және толықтыру;

- сауда залдарын жарнамалық материалдармен рәсімдеу;

- промоакциялардың барлық түрлерін ұйымдастыру және өткізу;

- сатушыларға әр жеке брендтің өнімін қалай жылжыту керектігін үйрету;

- өнімнің сапасын, қаптамалардың тұтастығын және жарамдылық мерзімін қадағалаңыз;

- жетіспейтін тауарларды қоймадан әкелу;

- сату саны бойынша есепті құжаттаманы үнемі жасау.

Ірі компанияларда мерчендайзер бос жұмыс орындары сирек емес. Негізгі міндеттерден басқа, онда жұмыс іздеушіге бәсекелестердің қызметін ондағы баға динамикасы, әртүрлі жаңалықтардың түсуі, іскерлік белсенділік, өткізілетін акциялар негізінде бағалау ұсынылады. Ал "тауар маманы қажет" хабарландыруы әдетте үміткердің тауарлар мен қызметтерді жылжытуда жеткілікті тәжірибесі бар екенін білдіреді.

Көбінесе сауда желілеріне тәжірибе жинақтау үшін бейінді мамандықтардың студенттеріне толық емес жұмыс күні үшін ыңғайлы толық емес жұмыс күні үшін мерчендайзер қажет.

Мансаптық өсу және жалақы

Әдетте, мерчендайзер-сатушының көмекшісі. Бірақ әркім тауарды пассивті жылжытумен айналыса алмайды. Сондықтан жұмыс берушілер жұмыс іздеушілерге ерекше талаптар қояды. Адам физикалық сау болуы керек, бір уақытта көптеген тапсырмаларды орындай білуі керек, адамдарға тез көзқараспен қарауы керек, көрнекті келбетке ие болуы керек, ашық болуы керек, кез-келген стресстік жағдайда сабырлы болуы керек, Ұсынылған өнім туралы бәрін білуі керек.

Өзіңізді жақсы көрсете отырып, сіз жетекші сатыға көтеріле аласыз мерчиндайзинг бойынша супервайзер.

Қазақстандағы мерчендайзердің жалақысы жұмыс орны мен біліктілік деңгейіне байланысты. Орташа алғанда, ол айына 111 мың теңгені құрайды. Ал супервайзер 220 мың теңге және одан да көп ақша таба алады.