Интернет-жарнама, әдетте, екі сатылы сипатқа ие. Бірінші кезең-жарнама беруші баспагерлерде орналастыратын сыртқы жарнама - жарнама құралы. Бұл жарнаманың түрлері: баннерлер, мәтіндік блоктар, бейне жарнамалар, байриктер, шағын сайттар. Мұндай жарнамалар әдетте жарнама берушінің веб-сайтына тікелей сілтеме жасайды (екінші кезең).
Интернеттегі жарнаманың әдеттегі жарнамадан айырмашылығы бірқатар артықшылықтары бар: Интернет желісінің пайдаланушысының реакциясы мен әрекеттерін бақылау мүмкіндігі, жарнама беруші қолданыстағы жарнамалық науқанға тез өзгерістер енгізе алады. Пайдаланушының қалаған әрекеттері деп аталады түрлендіру.