Сату менеджері, сату өкілі немесе маркетолог қажет Түркістанда

Тұрақты жарнамалар
110 760 Тнг.
Түркістан
Общественное объединение "Сеним-Ай" , полный день
140 000 Тнг.
Түркістан
/ ИП Миллионер , гибкий график
350 000 Тнг.
Түркістан
Региональный филиал акционерного общества "Фонд развития предпринимательства "Даму" по Туркестанской области , полный день
120 000 Тнг.
Түркістан
МУРТАЗА , полный день
300 000 Тнг.
Түркістан
140 000 Тнг.
Түркістан
Республиканское государственное учреждение «Оперативно-спасательный отряд Департамента по чрезвычайным ситуациям Туркестанской области Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан (город Туркестан)»
157 000 Тнг.
Түркістан
АЙЫНА / ЖШС филиал тоо , толық күн сату жөніндегі менеджер халық тұтынатын тауарлар
165 000 Тнг.
Түркістан
АЙЫНА / ЖШС Тоо , желілік маркетинг және т. б. толық күн, икемді кесте ДК білімі, айқын дикция, сауатты сөйлеу
240 000 Тнг.
Түркістан
АЙЫНА / ЖШС ТОО , толық күн
200 000 Тнг.
Түркістан
АЙЫНА / ЖШС ТОО , толық күн
220 000 Тнг.
Түркістан
АЙЫНА / ЖШС ТОО , толық күн
220 000 Тнг.
Түркістан
В МЕСЯЦ / ТОО ТОО , полный день, гибкий график
190 000 Тнг.
Түркістан
В МЕСЯЦ / ИП ИП , полный день, гибкий график соцпакет
Сүзгі
- Тнг.

Менеджер ретінде жұмыс істеу-бұл көп қырлы ұғым. Оның міндеттері мен кәсіби дағдылары жұмыспен қамту саласына және белгілі бір қызметтерді көрсету ерекшеліктеріне байланысты.

Сату менеджері

Бұл қызметкердің міндеттеріне әлеуетті сатып алушылармен тікелей байланыс кіреді, бұл компанияға қызметтерді сатуды және жақсы тауар айналымын қамтамасыз етеді. Сондықтан, егер "сату менеджері қажет" деген хабарландыру сіздің көзіңізге түссе, мұнда "әдемі көздер" үшін жақсы сыйақы алу нәтиже бермейтінін ескеріңіз.

Сату менеджері келесі сипаттамаларға ие болуы керек:

- сатылатын өнімді мұқият білу және клиентке оның барлық күшті жақтарын жеткізе білу;

- сатып алушының тілектерін естіп, компанияның қызметтерін немесе тауарларын ұсыну арқылы оның мәселелерін шешуге тырысыңыз;

- сауатты сөйлеуге ие болу және ұзақ диалогты сақтау;

- ұсынылатын тауардың құнын есептеу принципін және оны қалай төмендетуге болатындығын түсіну.

Компаниялар, әдетте, сату техникасының барлық түрлеріне иелік ететін сату менеджерін қажет етеді. Ол негізгі компьютерлік бағдарламаларды сенімді түрде қолдануы керек.

Ол коммуникативті, әсерлі, қарым-қатынаста жағымды, стресске төзімді, батыл талдаушы болуы маңызды.

Туризм менеджері

Оның міндеті-туристік сапарларды ұйымдастыру. Қазіргі индустрияда бұл мамандық ең сұранысқа ие. Бірақ егер біреу оны қатты романтика деп ойласа, онда бұл қате. Басқалар үшін турларды сауатты ұйымдастыру және жеке демалу – бұл мүлдем басқа нәрсе.

Туризм менеджері-жалпыланған ұғым. Шындығында, бұл мамандық көп функциялы. Егер шағын компанияларда қызметкерлер генералист болуға мәжбүр болса, онда ірі туроператорларда, әдетте, клиенттермен жұмыс жөніндегі менеджерлер, маршрут жасап, ойын-сауық бағдарламасын жасайтындар, авиабилеттерді брондайтындар, визалар мен сақтандыру полистерін рәсімдейтіндер және т. б. бар.

Клиенттермен жұмыс жөніндегі Менеджер

Бұл компанияның бет-бейнесі. Ол сатып алушыларға ұйымның тауарлары мен қызметтерін бірінші болып ұсынады. Оның кәсібилігі-әлеуетті клиенттің нақты санатқа біртіндеп ауысуының КЕПІЛІ.

Клиенттермен жұмыс жөніндегі Менеджер мүдделі тұлғаларды анықтау және кеңес беру арқылы тұтынушыларды белсенді түрде тартады, олардың қажеттіліктерін талдайды, қарым-қатынасты қолдайды, коммерциялық ұсыныстар дайындайды, келісімшарттар жасайды, шоттардың төленуін бақылайды, жобаларды жүзеге асыруды сүйемелдейді.

Жарнама менеджері

Жарнама агенті тұтынушылардың жүрегін баурап алатын сапалы жарнамаларды әзірлеумен айналысады. Оның міндеттеріне маркетингтік зерттеулер жүргізу де кіреді.

Негізгі мақсат-белгілі бір брендті көптеген бәсекелес фирмалар арасында танымал және танымал ету. Бұл компанияның максималды кірісін және қызметкерлер үшін сыйлықақыны қамтамасыз етеді.

Жарнама менеджері стратегияны әзірлейді, мақсатты аудитория шеңберін анықтайды, жарнаманың қолайлы түрін таңдайды және оның мазмұнын әзірлейді, БАҚ-пен байланысады.

Жарнама агенті тұтынушыларға ұсынылған жарнамалардың оң және теріс нәтижелеріне талдау жасайды.

Диспетчер

Бұл экономиканың әр түрлі салаларында, таксиден бастап теміржол көлігіне дейін сұранысқа ие әр түрлі мамандық.

Міндеттерге келетін болсақ, бұл жерде шешуші рөл жұмыспен қамту саласына тиесілі:

- логисттер жүктерді тасымалдауға шарттар жасасады, ілеспе құжаттарды ресімдейді, тауар иесімен және ауыр жүк жүргізушісімен байланысты қолдайды;

- өндірістік кәсіпорындағы диспетчер өтінімдерді жинайды, жеткізуді қалыптастырады, мамандардың жұмысын бақылайды;

- таксидегі диспетчер-тапсырыстарды жинайды, оларды жүргізушілерге береді, сапарды бақылайды, есеп береді.

Сауда агенті

Бұл өндіруші мен соңғы сатып алушының компаниясын біріктіретін делдал. Сауда өкілі Тапсырыс берушімен байланыс орнатады және тауарлардың бар қалдықтарын тексереді.

Бірақ жұмыс екенін ескеру керек сауда өкілі бұл сонымен қатар өзара есептеулердің уақтылығын бақылау.

Сондай-ақ, сату өкілі сауда нүктесіндегі тауарлардың ассортиментін бақылайды және жаңа клиенттер табады.

Сонымен қатар, сату агенті әрбір нақты дүкенде сататын тауардың орташа көлемін есептейді.

Сондықтан жұмыс сату өкілі өте мазасыз және жауапты.

Оператор ретінде жұмыс істеу

Үйде қашықтан жұмыс режимін қамтамасыз етеді және арнайы дайындықты қажет етпейді. Әдетте ол клиенттерге ұсыныстармен қоңырау шалады немесе олардың қоңырауларына жауап береді. Көбінесе оператордың жұмысы қолдау қызметтерінде (туындаған мәселелерді шешу бойынша кеңес беру) немесе сатуда (тапсырыстарды қабылдау және өңдеу) жұмыспен қамтуды қамтиды.

Дизайнердің жұмысы

Бұл әртүрлі салалардағы виртуалды және нақты макеттерді әзірлеу бойынша маман. Олардың қызмет саласы жеке заттарға, интерьерлерге және бүкіл ландшафттарға әсер етеді.

Дизайнердің жұмысы шығармашылық және графикалық эскиздер жасаудан, Тапсырыс берушінің Жеке тілектерін ескере отырып, сызбалар мен сызбалар арқылы тұжырымдама құрудан тұрады.

Олардың басты мақсаты-әр түрлі материалдардың, әр түрлі формалар мен текстуралардың шебер үйлесімі арқылы қолайлылықты қамтамасыз ету.

Мерчендайзер ретінде жұмыс істеу

Мерчендайзер-кең профильді маман. Ол басшының сату деңгейінің өсуіне риза болуына және сатып алушының тауарды сатып алудың ыңғайлы жағдайына қуануына тырысуы керек.

Өнімді жылжыту үшін саудагерлер бұл сатушыны тартпай-ақ сауда өнерін жетік білуі керек.

Көбінесе көптеген адамдар түсініксіз-мерчендайзердің не істейтіні және мерчендайзердің ірі сауда желілеріндегі бос жұмыс орындары нені білдіреді.

Шын мәнінде, бұл сатып алушының қолын басқаратын, тауарды сөрелерге дұрыс бағытта созылатын және тауар себетке түсетін етіп орналастыратын саудагерлер.

Осылайша, мерчендайзер ретінде жұмыс істеу тұтынушылардың қажеттіліктерін және көптеген тауарлардың нақты сипаттамаларын терең білуді талап етеді. A мерчендайзер бос жұмыс орындары шығармашылық ойлау, байқағыштық және жаңа білім мен дағдыларға ашық болуды қамтиды.

Жұмыс сатушы кеңесші

Кәсіп жақында пайда болды, сауда кешендері мен бутиктер пайда болды. Бүгінгі таңда интернет пен баспа беттері жарнамаларға толы сатушы кеңесші қажет.

Бұл кездейсоқ емес, өйткені бос жұмыс орындары сатушы кеңесші әр түрлі адамдармен үнемі қарым-қатынас жасау қажеттілігіне байланысты эмоционалды шиеленіспен тығыз байланысты.

Сатушы консультант әлеуетті клиенттерді сауда алаңының табалдырығынан сөреге дейін қажетті тауармен және кассамен бірге алып жүреді.

Психологтардың бағалауы бойынша, жұмыс сатушы кеңесші "көзге көз" түріне жатады және физикалық және психикалық тұрғыдан байланыс орнатуды, мобильді және төзімді болуды талап етеді. Сондықтан жұмыс берушілерге, әдетте, сатушы қажет стресске төзімді, сату деңгейін көтере алатын кеңесші.

Сонымен, сатушы кеңесшінің бос жұмыс орындары көбінесе кәсіби күйіп қалумен байланысты екенін есте ұстаған жөн. Бұған жол бермеу үшін сатушы кеңесші өзара байланысты байланыстардың жұқа тізбегі үзілмеуі үшін ең күрделі клиенттермен де ортақ тіл таба білуі керек.

Маркетолог ретінде жұмыс істеу

Нағыз кәсіпқой тауарлар мен қызметтерді сатудың осындай жүйесін құра алады, сондықтан компания ең жоғары пайда табады.

Маркетолог тұтынушылар бас тарта алмайтын және қайта-қайта сатып алатын ұсыныс жасау үшін әлеуетті тұтынушылардың нарығы мен тілектерін зерттейді.

Маркетолог ретінде жұмыс өткізу нарығын талдауды, бәсекелестерді барлауды, тауарлардың ассортименті мен бағасын қалыптастыруды қамтиды.

Супервайзер

Оның қарамағында промоутерлер, сауда өкілдері, жарнама агенттіктерінің, сауда фирмаларының, өндірістік компаниялардың саудагерлері бар. Ол қызметкерлерді басқарады, тапсырмалар береді, жанжалды жағдайларды шешеді.

Супервайзер экономиканы түсініп, жақсы психолог болуы керек, Технологиялық процестің ерекшеліктерін және кәсіпкерлік қызметтің негіздерін білуі керек.

Тауартанушы

Мамандық тәртіпті жақсы көретіндер үшін өте қолайлы және жақсы ұйымдастырушы. Тауартанушы өзі қалыптастырған тізімдерге сәйкес қажетті тауарға тапсырыс бере отырып, сауда нүктелерінің қызметіне басшылық жасайды және мерзімі өткен өнімді есептен шығарады.

Оның басты міндеті-түрлі акциялар мен жеңілдіктер өткізу арқылы жаңа тауарларды сату.