Бос орын атауы:
Секретарь
Ұйымның атауы:
Актюбинский филиал РГП на праве хозяйственного ведения "Казводхоз" Комитета водного хозяйства Министерства водных ресурсов и ирригации Республики Казахстан
Талап етілетін білім:
жоғары
Мамандығы бойынша талап етілетін еңбек өтілі:
1-3 жыл
Вакансия: Конституция
Конституция офистің тиімді құжат айналымын қамтамасыз етуде басты рөл атқарады. Төменде осы лауазымға қажетті негізгі міндеттер мен дағдылар ұсынылған:
- Хат жөнелтілімдерін тіркеу және өңдеу:
- Кіріс және шығыс хаттарды қабылдап, тіркейді;
- Директорлық шешімдерге сәйкес құрылымдық бөлімшелерге құжаттарды бағыттайды;
- Құжаттардың уақытында орындалуын қадағалайды.
- Құжат айналымын жүргізу:
- Құжаттарды сақтау үшін жүйелейді және дайындайды;
- Материалдарды архивке тапсырып, описясын жасайды;
- Кіріс және шығыс хаттарды есепке алады.
- Коммуникацияны ұйымдастыру:
- Директор үшін телефонмен сөйлесулер ұйымдастырады;
- Бастық болмаған жағдайда ақпаратты жазып алады және жеткізеді;
- Факс және телекс сияқты әртүрлі байланыс арналарын пайдаланып ақпаратты өңдейді.
- Келушілермен жұмыс:
- Келушілердің қабылдауын ұйымдастырады;
- Қызметкерлердің ұсыныстарын жедел қарауға жәрдемдеседі;
- Жұмыс уақытынан тыс мәселелер бойынша келушілерге бас тартады.
- Кәсіби дағдылар:
- Компьютер мен арнайы бағдарламаларды меңгеру;
- Кіріс қоңырауларды қабылдауды және тарату;
- Құжаттарды шетел тілдеріне аудару;
- Құжаттарды есепке алу және сақтау, оларды бөлімшелерге тапсыру.
Бұл вакансия жоғары ұйымдастырылуды, мұқияттылықты және командада жұмыс істеу дағдыларын талап етеді. Егер сізде қажетті дағдылар болса және офис құжат айналымы саласында дамуға ниетіңіз болса, біз сізді командамызда көргенімізге қуаныштымыз!