Вакансия: Секретарь Астанада
Міндеттері:
- Офистің жұмысын ұйымдастыру:
- Қоңырауларды қабылдау
- Почта және құжат айналымымен жұмыс жасау
- Іскерлік хат алмасуды жүргізу
- Құжаттарды дайындау және кездесулерді ұйымдастыру
- Басшының күнтізбесін координациялау
- Тапсырмалардың орындалу мерзімдерін бақылау
- Сапарларды ұйымдастыру (билеттер мен отельдерді брондау)
- Компанияның түрлі бөлімдерімен өзара әрекеттесуді қамтамасыз ету
- Құжаттар, келісімшарттар және презентациялармен жұмыс жасау
Талаптар:
- Секретарь/администратор ретінде 2 жылдан астам жұмыс тәжірибесі (құрылыс саласында жұмыс істегені жөн)
- Жоғары білім (құжат айналысы, заңнама немесе басқару саласында артықшылық беріледі)
- Қазақ және орыс тілдерін жақсы меңгеру
- Офис бағдарламаларымен (MS Office, Google Docs) және офис техникасымен жұмыс істей білу дағдылары
- Жауапкершілік, деталдарға назар, көп тапсырмаларды бір уақытта орындау қабілеті
- Сыйымды сыртқы түр, сауатты сөз сөйлеу және қарым-қатынас жасау қабілеті
- Динамикалық ортада компаниямен бірге дамуға ынталы болу
Жұмыс шарттары:
- Шетелдік инвестициялармен табысты және жылдам өсіп келе жатқан компанияда жұмыс жасау
- Ресми жұмысқа орналастыру, бәсекеге қабілетті жалақы және әлеуметтік кепілдіктер
- Кәсіби өсу мен даму мүмкіндіктері
- Ыңғайлы жұмыс жағдайлары және заманауи офис
- Досқой ұжым және қызықты жобаларға қатысу
Астанадағы секретарь вакансиясы бойынша сіздердің жауаптарыңызды күтеміз!