Тұрақты жарнамалар
200 000 Тнг.
Жамбыл облысында методист: толық жұмыс уақыты, жоғары білім, 1-3 жылдық тәжірибе.
85 000 Тнг.
Жаңатас
Методист Жамбыл облысында, мемлекеттік мекемеде, толық жұмыс күні, жоғары біліммен.
100 000 Тнг.
Қаратау
Талас ауданында, Каратау қаласында методист қызметіне вакансия. Жоғары білім, толық жұмыс күні, тәжірибе талап етілмейді.
180 000 Тнг.
Қордай Ауылы
Методист Кордай ауданында, Жамбыл облысында. Толық жұмыс күні, жоғары білім, 1-3 жыл тәжірибе.
110 000 Тнг.
Тараз қаласы
Тарза мектебінде методист. Толық жұмыс күні, жоғары білім, 1-3 жылдық тәжірибе, мемлекеттік тілдің білушілігі.
200 000 Тнг.
Құлан
Жамбыл облысында архивист лауазымына вакансія: жоғары білім, 1-3 жылдық тәжірибе, толық жұмыс күні.
120 000 Тнг.
Шусский ауданында методист. Толық жұмыс күні, жоғары білім. Мемлекеттік мекеме.
150 000 Тнг.
Құлан
Жамбыл облысында методист қажет. Қажет жоғары білім және 1-3 жыл жұмыс тәжірибесі. Толық жұмыс күні.
150 000 Тнг.
Мойынқұм
Методист Жамбыл облысында. Толық жұмыс күні, жоғары білім, 1-3 жылдық тәжірибе, қазақ тілін еркін меңгеру.
182 987 Тнг.
Тараз қаласы
Методисттің міндеттері: әдістемелік жұмыс ұйымдастыру, педагогикалық құжаттамаларды әзірлеу, консультациялық көмек көрсету, білім беру ұйымдарында инновациялық тәжірибені тарату. Кандидаттарға қойылатын талаптар: жоғары білім, 5 жылдық педагогикалық тәжірибе, біліктілік сертификаттары. Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар тізімі: 1. Жеке куәлік көшірмесі 2. Жоғары білім туралы дипломның көшірмесі 3. Педагогикалық тәжірибені растайтын құжаттар 4. Біліктілік сертификаттарының көшірмелері 5. Резюме Білім беру ұйымындағы методист лауазымы бойынша қосымша ақпарат.
182 000 Тнг.
Тараз қаласы
Методист: Қазақстан Республикасының заңдарын, психологияны, педагогиканы және инновациялық оқу әдістерін жақсы білуі тиіс.
135 876 Тнг.
Тараз қаласы
Тараз қаласындағы спорт методисті, мемлекеттік мекеме, толық жұмыс күні, жоғары білім, 1-3 жыл еңбек өтілі.
Сүзгі
- Тнг.
Добавь свое резюме

Грек тілінен аударылған әдіскер-бұл белгілі бір пәнді оқыту әдістемесін әзірлеумен және таңдаумен айналысатын педагогикалық қызметкер. Оларды оқу пәндерін оқытудың жаңа әдістерін және баланың жеке басын қалыптастырудың мұғалімдерін игеруде көмекшілер мен тәрбиешілер деп атауға болады.

Әдіскердің жұмысы зияткерлік жұмысқа шығармашылық көзқарасқа негізделген. Ескі әдістерді талдай отырып, бұл маман практикалық оқытуды жүргізу үшін жаңаларын жасайды.

Қазақстанның қазіргі заманғы білім беру жүйесі осы мамандыққа бейінді мамандану бойынша жоғары білімнің міндетті талабын қояды. Өйткені, әдіскер лауазымы келесі маңызды міндеттерді шешуге арналған:

- пән мұғалімдерінің оқу процесін ұйымдастыру бойынша жұмыс жоспарын құру;

- педагогикалық ұжым ішіндегі үйлестіру қызметі;

- оқу-тәрбие әдістемелік бірлестіктері мүшелерінің жиналыстарын, түрлі семинарлары мен кеңестерін өткізу.

Өз ісінің нағыз маманы оқушылар мен студенттердің білім сапасын арттыру үшін оқытушылар құрамымен тығыз қарым-қатынаста үнемі жұмыс істейді.

Мамандықтың ерекшеліктері

Әдіскер еңбек нарығында сұранысқа ие Бос орындар. Алынған мамандыққа байланысты мұндай педагогтар мектепке дейінгі тәрбие саласында жұмыс істей алады, олар үшін мектептер, колледждер, техникумдар, жоғары оқу орындары, ақпараттық орталықтардың есіктері әрдайым ашық.

Кез-келген білікті мұғалім немесе мұғалім бастапқыда балалармен сабақта қолданатын маңызды әдістерге үйретілгені сөзсіз. Бірақ оған заманауи техникалық мүмкіндіктердің тұрақты дамуымен байланысты көптеген жаңа әдістер мен ұсыныстарды қадағалау қиын.

Бейінді маманның негізгі функциясы-оң жаңалықты уақтылы байқау, оны мұқият зерделеу және педагогикалық практикаға енгізуге көмектесу.

Басқаша айтқанда, әдіскер-бұл оқу процесінің мәңгілік қозғалтқышы, ол мұғалімдерге сабақ береді және үнемі өзін-өзі үйренеді. Әдетте, бұл лауазымға мамандықта үлкен тәжірибесі бар және жаңа білімге ұмтылатын тәжірибелі мұғалімдер тағайындалады.

Жеке қасиеттер

Қызмет саласына қарамастан, жұмыс берушілерге оқу-тәрбие процесін сауатты ұйымдастыра алатын әдіскер қажет. Оның педагогикалық және ұйымдастырушылық қабілеттерін қаншалықты меңгергені, арнайы әдебиетке қызығушылық танытқаны және ең прогрессивті идеялар мен әзірлемелерді іс жүзінде қолдануға дайын екендігі маңызды.

The стандартты сипаттамалар жиынтығы білім беру ұйымдарының басшылары әдетте мыналарды қамтиды:

- ЖОО-ның педагогикалық білімі;

- соңғы әдістемелік әзірлемелерді сенімді меңгеру;

- жазу және сөйлеу сауаттылығы;

- мамандықты жетілдіруге деген ұмтылыс;

- эрудиция, коммуникабельділік, жауапкершілік.

Мектепке дейінгі мекеменің әдіскері тәрбиешілерге арналған оқу бағдарламаларын әзірлеумен айналысады, олардың білім беру қызметін жоспарлайды, ұйымдастырады және бақылайды.

Балабақшадағы әдіскер Қазақстанның үлкен және кіші қалаларында жиі кездесетін Бос орындар. Олар сабақтың сапасын бағалайды, сабақтың үлгерімі мен әдістемелік материалдармен жабдықталуы туралы мәліметтер жинайды.

Ағылшын тілі әдіскері

Ағылшын тілінің кәсіби әдіскері оқушыларға Пәнді оқудың белгілі бір кезеңінде барлық қажетті аспектілерді дұрыс меңгеруге мүмкіндік беретін әдістер мен әдістерге ерекше назар аударады. Бұл ең кіші кезеңнен бастап шет тілін меңгеру кезінде өте маңызды.

Оқу бөлімінің әдіскері

Оқу бөлімінің әдіскері орта арнаулы және жоғары буын оқу орындарында жиі кездесетін Бос орындар. Мұндай деңгейдегі мамандар оқу-көмекші персонал болып табылады және мамандығы бойынша кемінде үш жыл жұмыс өтілі болуы тиіс. Олар қажетті оқу құжаттамасын жүргізеді, емтихан кестесін дайындайды, "сынақтар" мен емтихан ведомостарындағы жазбаларды тексереді.

Табыс деңгейі

Қазақстанның білім беру жүйесінде білім беру бағдарламаларының әдіскері бос жұмыс орындары өте беделді.

Орташа алғанда, олар айына 105-тен 260 мың теңгеге дейін алады. Бұл мәселеде шешуші фактор – біліктілік деңгейі. Тәжірибелі маманның білім беру ұйымының басшысына көтерілуге барлық мүмкіндігі бар.