Мамандығы бойынша талап етілетін еңбек өтілі:1-3 жыл
Склад меңгерушісі - қойма операцияларын басқарудағы негізгі рөл. Оның міндеттеріне мыналар кіреді:
Таңғы жиналыстарды ұйымдастыру: команданың жұмысын жоспарлау және координациялау үшін күнделікті кездесулер өткізу.
Тауарларды тиеу контролі: клиенттер мен бағыттар бойынша тапсырыстарды орындауды және мерзімдерді сақтауды қамтамасыз ету.
Кладовшылардың жұмысын мониторингтеу: паллеттердің тапсыру және қабылдау, сондай-ақ жұмыс сапасының бақылауы.
Логистикалық процестердің уақытында болуы: көліктік құралдарды (вагондар, трейлерлер) тиеу және түсіру бақылауы, сонымен бірге олардың стеллаждарда орналасуын қадағалау.
Қойма қорларын басқару: қойма тазалығын бақылау, қалған қорларды тексеру және тауарлардың жарамдылық мерзімдерін тексеру.
Склад меңгерушісінің жұмысы Астана, "Байқоңыр" ауданыында жүзеге асырылады.