Педагогикалық бос орын Алматы облысында

Тұрақты жарнамалар
117 960 Тнг.
Дошкольдық білім беру жүйесіндегі мұғалім, толық жұмыс күні, Алматы облысы, арнайы орта білім.
200 000 Тнг.
Алматы қаласы
Арнайы білім берудегі мұғалім: 1 жылдық тәжірибе, жеке көзқарас, бағалау аналитикасы, Алматы.
100 000 Тнг.
Алматы қаласы
Тәжірибелі және білімді би мұғалімі, икемді жұмыс кестесі, лайықты жалақы.
117 960 Тнг.
Байсерке ауылы
Алматин облысында дін пәні мұғалімі, толық жұмыс күні, жоғары білім, тәжірибе міндетті емес.
117 960 Тнг.
Есік
Есік қаласында би мұғалімі. Толық күндік жұмыс, білім талап етілмейді, мемлекеттік тілде сөйлеу дағдылары қажет.
250 000 Тнг.
Шамалған
Колледжде толық күндік оқытушы ретінде жұмыс, жоғары білім талап етіледі. Кемінде 1-3 жыл жұмыс тәжірибесі.
85 000 Тнг.
Алматы қаласы
Музыкалық мектептің мұғалімі: домбыра мен гитарада ойнауды үйрету, бағдарламаларды жасау, байқауға дайындық.
170 000 Тнг.
Алматы қаласы
Алматыда балалар орталығына ағылшын тілі мұғалімін іздейміз. Жұмыс аптасына 2 рет.
150 000 Тнг.
Қаскелең
Каскеленде мемлекеттік мекемеде көркемөнер мұғалімі қажет. Толық жұмыс күні. Жоғары білім талап етіледі.
150 000 Тнг.
Қаскелең
Каскелендегі музыкалық мектептің мұғалімі, жоғары білімді, 1-3 жылдық тәжірибесі бар.
150 000 Тнг.
Қаскелең
Каскеленде ритмика мен хореография мұғалімі. Мемлекеттік ұйымдағы толық жұмыс күні. Жоғары білім. Жұмыс тәжірибесі 1-ден 3 жылға дейін.
130 000 Тнг.
Қаскелең
Каскелең қаласындағы вокал ұстазы. Жоғары білім, 1-3 жылдық тәжірибе, мемлекеттік мекемедегі жұмыс.
400 000 Тнг.
Алматы қаласы
Алматыда тілдік пәндер мұғалімі. Жоғары білім, 1-3 жыл тәжірибе, толық жұмыс күні.
300 000 Тнг.
Алматы қаласы
Колледж оқытушысы, Ауэзов ауданы, Алматы, толық жұмыс күні, жоғары білім, еңбек өтілі 1-3 жыл.
110 000 Тнг.
Алматы қаласы
Жаңа үй тауарлары дүкені үшін Instagram және TikTok-та контент жасауға арналған сторисмейкерді іздейміз.
Сүзгі
- Тнг.

Оқытушы-жауапты мамандық. Бұл деңгейдегі маман өз пәнін жақсы біліп қана қоймай, үнемі өзін-өзі оқытып, біліктілігін арттыруы керек.

Жұмыспен қамтудың осы саласында Қазақстандағы жас мамандар жұмысқа орналасуға алаңдамауы мүмкін.

Оқытушылар үшін орта кәсіптік және жоғары білім беру мекемелерінің есіктері әрдайым ашық, онда оқытудан басқа, осы мамандықты таңдаған адамдар ғылыми-зерттеу қызметімен айналысады. Ғылыми дәреже алу үшін олар диссертация қорғауы керек.

Мамандықтың ерекшеліктері

Кәсіптік оқу орындарында, әдетте, коммуникативті адамдар қажет. Өйткені, мұғалімнің жұмысы студенттерге оқу материалын беруді ғана емес, сонымен қатар олардың дұрыс психологиялық, физиологиялық және эмоционалдық дамуына ықпал етуді қамтиды.

Бос жұмыс орны бойынша міндеттер шеңберіне оқытушы кіреді:

- бағдарламалар мен оқу жоспарлары бойынша жұмыс;

- заңнамалық нормалар мен ережелер негізінде оқу процесін жүргізу;

- студенттердің пәнді өз бетінше оқуын бақылау;

- оқытушылық қызметтің жаңа нысандары мен әдістемелерін енгізу;

- оқушылардың тәртіпті сақтауы;

- дарынды оқушылардың қабілеттерін дамыту;

- оқудан тыс қызмет;

- жетекшілік ететін Студенттер тобының мүдделерін қорғау.

Сонымен қатар, мансаптық өсу мүмкіндігі бар бос жұмыс орындарының оқытушысы. Өзін өз ісінің нағыз кәсіпқойы ретінде көрсете отырып, үлкен ғылыми жұмыс жүргізген жағдайда, жақсы мұғалім баспалдақпен оңай "жүре" алады: декан, проректор, ректор.

Жоғары және орта буын оқу ұйымдарында сабақ беру үшін бірқатар лауазымдар бар. Бұл жерде бакалавриат деңгейінде білім алмайтындығын ескеру қажет. Тиісті диплом алғаннан кейін үміткер келесі сатыларда оқуын жалғастыруы керек.

Жеке қасиеттер

Оқытушылар үшін жұмыс сонымен қатар конференцияларға, семинарларға, тренингтерге, білім беру ұйымы мен оқу процесін дамытуға ықпал ететін барлық іс-шараларға қатысуды және қатысуды көздейді.

Ізденушіге қойылатын маңызды талаптардың қатарында:

- білім алушылар арасында тез беделге ие болу мүмкіндігі;

- сөйлеу сауаттылығы, шешендік өнерді меңгеру;

– мәлімдемелерде тактикалық ойлау және этикалық нормаларды сақтау қабілеті;

- жастар ортасында толеранттылық туралы ұмытпау, табанды, еңбекқор болу;

- білім беру және оқушыларды тәрбиелеу мәселелерінде ішкі құзыреттілікті дамыту;

- материалдың студентке қаншалықты түсінікті екенін түсіну;

- оңтайлы білім беру құралдары мен әдістерін түсіну;

- әрқайсысына жеке "жолды"таба білу.

Заманауи жағдайлар жоғары деңгейге ие және кез-келген колледжге немесе университетке өзінің ғылыми көзқарастарын берік қорғайтын белсенді өмірлік ұстанымы бар оқытушы қажет. Бір сөзбен айтқанда, өзіне сенімді, бірақ өзін-өзі бағалауы бар адам.

Біліктілік деңгейлері

Колледжге оқытушы бос жұмыс орнына үміткердің "маман" немесе "магистр"біліктілігі бар бейінді ЖОО дипломы болуы қажет. ЖОО жұмысы үшін аспирантураны аяқтау қажет.

Бұл оқу орындарында ағылшын тілі мұғалімі деп белгіленген тәжірибелі сертификатталған мамандар әсіресе сұранысқа ие.

Жас маманға алдымен ассистент – профессордың көмекшісі орны ұсынылады. Оның міндеттеріне студенттерге кеңес беру, зертханалық сабақтар, практикалық зерттеу әдістерін үйрету, сынақтар мен емтихандар кезінде қатысу кіреді.

Аға оқытушы болу үшін кандидатты қорғап, мамандығы бойынша кемінде үш жыл жұмыс істеу керек.

Доценттер өздерінің ғылыми еңбектерін белсенді түрде насихаттайтын ғылым кандидаттары болады. Мұндай адамдарға кафедра меңгерушісі ретінде жол ашылды.

Жоғары оқытушылық лауазымы-кемінде бес жыл жұмыс тәжірибесі бар және ғылым докторы атағы бар профессор. Мұндай жоғары деңгейге жету үшін көп жұмыс істеу керек. Бірақ алда Қазақстанның беделді университеттерінің бірінің басшысы болудың тамаша перспективалары тұр.

Оқытушылардың жалақысы

Табыс деңгейі қызметкердің ғылыми атағы мен біліктілігіне тікелей пропорционалды. Қазақстанда орта есеппен оқытушылар 180 - 250 мың теңге алады. Ал ректордың табысы айына 1 млн. теңгеден асуы мүмкін.

Жоғарыға