Мамандық ерекшелігі
Бұл жұмыс аутсорсингпен жүзеге асырылады. Сауда өкілінің уақытының көп бөлігі кеңседен тыс жерде өтеді. Күндіз ол үнемі бір розеткадан екіншісіне ауысуы керек, бұл үлкен төзімділікті қажет етеді. Мұндай маманның өнімділігі жарнамаланған өнімді сатуда. Мұны істеу көрінгендей оңай емес.
Сегіз сағаттық жұмыс күні олар туралы емес деп сенімді түрде айта аламыз. Көбінесе сауда өкілі көбірек жұмыс істеуі керек.
Артықшылығы мынада, бонустардың арқасында адам көбірек табыс табу мүмкіндігіне ие болады.
Лауазымдық жауапкершілік
Көп нәрсе жұмыспен қамту саласына байланысты, бірақ жалпы алғанда олар стандартты болып табылады:
– сұраныс пен ұсыныс балансы, ағымдағы бағалар, бәсекелестер және нарық конъюнктурасы туралы ақпаратты талдау;
– тұрақты сегменттегі тауарлар мен топтарды жүйелі түрде жылжыту, бөлшек сауда орындарына бару тактикасын және сату көлемін әзірлеу;
– дүкендерде өзі ұсынатын тауарлар ассортименті, байланыс желілері, өнімді орналастыру ережелері, оларды сақтау шарттары және пайдалану параметрлері саласындағы кәсіби білімін жетілдіру;
– сауда серіктестерінің мекенжайлары бизнес сенімділігі, төлем қабілеттілігі, жүргізілген сату және сатып алу көлемі, негізгі көрсеткіштер бойынша статистикалық деректер туралы белгімен сақталатын клиенттік базаны дамыту;
– жаңа тұтынушыларды тарту, қосымша сауда нүктелерін табу;
– құжат айналымы, оның ішінде өнімге сертификаттардың болуы, маршруттық парақтарды және прейскуранттарды, бланкілердің, анықтамалардың, сауалнамалардың барлық түрлерін беру;
– тапсырыс берушінің құжаттарымен жұмыс – жеткізу шарттарын дайындау, патенттерді, жеке кәсіпкерлердің тіркеу куәліктерін тексеру;
— көбінесе ол мерчандайзер қызметін атқарып, тауарды сатып алушы бірден көре алатындай етіп сөрелерге қоюы керек.
Сонымен қатар, оларға көбінесе клиенттер үшін адалдық бағдарламаларын әзірлеу, өткізілген тауарлардың уақтылы төленуін қадағалау, дебиторлық қарызды қайтару және сатушыларды белгілі бір тауар түрлері бойынша сауда ережелерін үйрету жүктеледі.