Көбінесе қызметкердің шешімі жай ғана өзгеріске деген ұмтылысымен, бәсекеге қабілетті компанияға ауысуымен, саланың өзгеруімен немесе кәсіби дамуға деген ұмтылысынан туындайды.
Мұндай қызметкерді тоқтатуға тырысқан жөн. Әсіресе, білімі, дағдысы болса, тапсырмаларын жақсы орындаса. Жаңа адамды оқыту ұзақ уақыт алуы мүмкін және оның құзыреттілігі жеткіліксіз болуы мүмкін.
Біріншіден, бастық қызметкерге оның жұмысын жақсы атқарып жатқанын және ұйым үшін маңызды екенін хабарлауы керек. Жұмыстан кету себебі туралы шынайы әңгіме жағдайды жарықтандырады, мүмкін, қызметкермен бірге бастық оны тоқтату үшін ортақ бекініс табады.
Қызметкермен сөйлесер алдында дайындалыңыз. Жұмыс беруші бағыныштыға не айтқысы келетінін алдын ала анықтауы керек және бұл оған осы жағдайда өзін жайлы және сенімді сезінуге көмектеседі. Әңгімелесу тыныш болуы керек, бірақ эмоциясыз болмауы керек, сонда қызметкер бастық оның компанияда болуына мүдделі екенін сезеді.
Қызметкерді тоқтатуға тырысу әрқашан қымбатқа түсуі керек емес. Жұмыс беруші қысқартылған жұмыс уақыты, қосымша демалыс күндері, қашықтан жұмыс істеу мүмкіндігі, компания демеушілік ететін курстарды пайдалану, жұмыс көлігін, телефонды немесе компьютерді қамтамасыз ету сияқты жақсырақ жұмыс жағдайларын ұсына алады.
Егер ашық сөйлесу және ықпал етудің басқа да қаржылық емес түрлері жеткіліксіз болса, сіз қызметкерге тиімді ұсыныс жасай аласыз. Біздің мақсатымыз — қызметкерді сақтап қалу, сондықтан жұмыс беруші оған осы уақытқа дейін алғанынан көп нәрсе беруі керек. Көбінесе бұл жылжыту және қосымша пайда алу мүмкіндігін білдіреді.
Келіссөздерге кіріскен кезде, әрқашан соңына дейін күресудің қажеті жоқ екенін есте ұстаған жөн. Қандай жағдай болмасын, орны толмас адамдар жоқ. Егер қызметкер соңғы шешімді қабылдаса, оны құрметтеу керек.