Жұмыстағы жаңадан бастаған кезеңнен қалай сәтті өтуге болады

19.12.2022

Жаңадан бастаушы болу қиын. Мектепте ме, жұмыста ма маңызды емес. Сіз әлі де түсіне алмайтын өз ережелеріңізбен бұрыннан қалыптасқан шағын адамдар қауымдастығына басып кірген бөтен адам екеніңізді жағымсыз сезінген кезіңіз болған болуы керек.

Қарапайым сұрақтар, мысалы: принтер немесе ксерокс қай жерде, компьютер қатып қалғанда не істеу керек және кеңсе керек-жарақтары қайда сақталады — бұл күнделікті жұмыста жаңа командаға жаңадан келген адам үшін өте қиын болуы мүмкін. Үзіліс кезінде қарым-қатынаста қиындықтар туындауы мүмкін, өйткені қысқа уақыт ішінде әріптестердің қарым-қатынасына үңіліп, ұжымдағы жалпы атмосфераны түсіну қажет болады.

«Бастауыш» кезеңінен сәтті өтуге көмектесетін осы кеңестерді қолданып көріңіз.

1. Ешбір топқа кіруге тырыспаңыз. Көп ұзамай сіз бұл адамдармен бірдей толқын ұзындығында емес екеніңізді білуіңіз мүмкін. Алдымен жаңа қызметке қатысты барлық нәрсеге қызығушылық танытып, достасуға асықпаған дұрыс.

2. Жеке әңгімелерден аулақ болыңыз. Сіздің отбасылық жағдайыңыз, балаларыңыздың саны және жасыңыз құпия емес, бірақ енеңізбен қарым-қатынасыңыз, қаржылық қиындықтар немесе керісінше, табысты өміріңіз әріптестер үшін ақпарат емес. Жалқау болмаңыз, бірақ шекаралар туралы ұмытпаңыз.

3. Сұраудан қорықпаңыз. Жаңадан бастаушы болу біраз уақытқа көмектеседі, өйткені сіз көп нәрсені үйрене аласыз. Тренингке жауапты адамнан бастығыңыз, ұжымыңыз, жұмыс орнындағы жалпы ережелер мен дәстүрлер туралы сұраудан қорықпаңыз. Дегенмен, тым көп сұрақтар тек тітіркендіретінін және басқаларды жақсы көңіл-күйге түсірмейтінін есте сақтаңыз.

4. Белгіленген тәртіпті өзгертпеңіз. Компанияның кейбір ішкі ережелері сізге оғаш көрінуі мүмкін. Мысалы, адал кофе-брейк үшін жалпы түстен кейінгі жиналыс. Өз жолыңызды ұсынуға және бар дәстүрлерді айыптауға асықпаңыз. «Новая» статусынан шыққанша жаңа идеяларды ұстаныңыз.

5. Танысудан аулақ болыңыз. Халықты танымаған соң, олардың қарым-қатынасын да білмейсің, бәрімен бірдей сыпайы, сәл формальды түрде сөйлес. Алдымен аға әріптестер сізге жақындап, сіздің мінез-құлқыңыз туралы сұрасын. Сондықтан сіз ең мейірімді немесе жай ғана қызықты әріптестерді белгілей аласыз.

6. Қоштасудан қорықпаңыз. Егер сіз өзіңізді жайсыз сезінсеңіз, әріптестердің қарым-қатынас мәдениетін қабылдамаңыз немесе жұмысты ұнатпаңыз — қорықпаңыз және жұмыс орнымен қоштасыңыз. Өйткені, сынақ мерзімі жұмыс берушінің қызметкердің біліктілігін тексеру үшін ғана емес, сізге де жұмыстың сізге сәйкес келетініне көз жеткізу үшін белгіленеді.

Пікірлер: 0
Кіру немесе Қазір тіркеліңіз пікір қалдыру үшін.