Офис менеджері кім?

20.04.2022

Офис менеджері дегеніміз не?

Ағылшын тілінен бұл сөз менеджер (менеджер) деп аударылады. Кеңсе менеджерінің негізгі міндеті – компанияның барлық қызметтері мен құрылымдық бөлімшелерінің жұмысын үйлестіру. Бұл басшы лауазым тікелей бас директорға немесе кадр жөніндегі орынбасарына бағынады. Кеңсе менеджері – ұйым кеңсесінің күнделікті жұмысын қамтамасыз ететін қызметкер.

Мамандық ерекшелігі

«Барлық жолдар Римге апарады» дегендей. Сонымен, кеңсе менеджері жағдайында — жұмыс тобының тиімділігіне байланысты барлық нәрсе оның қолында. Бұл маман хатшылық пен қызмет көрсету қызметкерлерінің жұмысын ұйымдастырады, іс жүргізумен айналысады және кеңсе тауарлары мен қажетті құрал-жабдықтардың уақытылы жеткізілуін қадағалайды.

Негізгі артықшылықтар

Өз саласының нағыз мамандары еңбек нарығында жоғары сұранысқа ие. Артықшылықтардың арасында:

– жоғары білімге қойылатын талаптардың болмауы;

— айтарлықтай жоғары жалақы;

— дағдыларды меңгеру;

— пайдалы байланыстар орнату мүмкіндігі.

Соған қарамастан, жоғары жауапкершілікке, билікті сынауға және ұжымдағы наразылыққа дайын болу керек.

Жауапкершіліктер

Жұмыспен тікелей байланысты. Әмбебаптарға мыналар жатады:

– Клиенттер мен кеңсе келушілерін алдыңғы есіктен межелі жерге дейін алып жүру;

– әртүрлі брифингтер мен кездесулерді ұйымдастыруға қатысу;

— корпоративтік іс-шаралар өткізу;

— кеңсе қажеттіліктері үшін қаржының жұмсалуын бақылау;

– қызметкерлерге қолайлы жағдай жасау;

– жиһазды сатып алу және орналастыру;

– климаттық бақылау және кондиционерлерді орнату;

— үй-жайларды ағымдағы жөндеудің уақтылылығы;

— корреспонденцияларды қабылдау;

— телефон қоңырауларын қабылдау;

– құжаттарды тиісті бөлімдерге тапсыру.

Сонымен қатар кеңсе меңгерушісі басшының жеке тапсырмаларын орындайды.

Мінез қасиеттері

Келесі қасиеттерге ие адам ғана өз саласының кәсіби маманы бола алады:

— жауапкершілік;

— дәлдік;

— ұқыптылық;

— зейінділік;

— жақсы есте сақтау;

— жұмыс қабілеттілігі;

— коммуникативті дағдылар;

— стресске төзімділік;

— жақсы ұйымдастырушылық қабілеті;

— көрнекті сыртқы түрі;

— сыпайы, жеткілікті шыдамдылықпен.

Шет тілдерін білу де зиян тигізбейді.

Өзін жақсы жағынан көрсете білген маман персонал менеджерінің қадамына бара алады.

Пікірлер: 0
Кіру немесе Қазір тіркеліңіз пікір қалдыру үшін.