Жаңадан бастаған тасымалдаушылардың негізгі қателіктері

29.04.2022

Көптеген адамдар кәсіпкерліктің бұл түрімен айналысуға тырысады, бірақ бәрі бірдей жақсы беделге ие елеулі компанияны құра алмайды. Күрделі ештеңе жоқ сияқты: көлік сатып алыңыз, тапсырыстарды жинаңыз және өзіңізге пайда алыңыз. Шын мәнінде, көптеген жаңа бастаған жүк тасымалдаушылар бизнестің дамуына теріс әсер ететін бірқатар типтік қателіктер жібереді.


Бизнес-жоспарға тиісті назар аударатындар аз. Алғашқы шығындарды жоспарлау, компанияның даму кезеңдерін анықтау қызметтің ең басында орындалуы керек. Шындық өз бетінше түзетулер енгізе алады, бизнес-жоспар өзгерістерге ұшырайды, бірақ ол болуы керек. Кейінгі кезеңдерде бар бөлімдерді қайта жасаудан гөрі өзгерту оңайырақ. Құзыретті бизнес-жоспар жасау үшін сізде арнайы білімнің багажы болуы керек, олар болмаған жағдайда көмек үшін кәсіби мамандарға жүгінген дұрыс.


Жаңадан бастаушылар арасында жиі кездесетін қателік — бұрыннан қолданыста болған көлікті сатып алу. Болашақта күмәнді қысқа мерзімді үнемдеу көліктер паркін жөндеуге айтарлықтай шығындар мен тоқтап қалудан болатын шығындарға әкеледі. Ақырында, белгілі бір уақыт өткеннен кейін, пайдаланылған көлік оған техникалық қызмет көрсету құнын ескере отырып, жаңадан қымбатырақ болады.


Жауапсыз жұмысқа қабылдау көптеген қиындықтарды тудыруы мүмкін. Жеткілікті тәжірибесі мен ұсыныстары жоқ адамдарды жұмысқа алған кәсіпкер компанияның беделіне ғана емес, сеніп тапсырылған жүктің және көлік құралының қауіпсіздігіне де қауіп төндіреді. Жаңа қызметкерлер алдымен олардың қызметін мұқият бақылауды талап етеді.


Басқа ұйымдастырушылық қателіктерге клиенттермен жұмыс істеуде икемділіктің болмауы жатады. Стандартты келісімшарттардың бір немесе екі түрі компанияның тұтынушылардың тілектерін қанағаттандыру мүмкіндігін шектейді. Шарттың мазмұны міндетті түрде екі жақтың да міндеттерін ескеруі керек. Кейбір жағдайларда тәжірибелі заңгермен кеңесусіз келісімшартты дұрыс жасау мүмкін емес. Тұрақты жұмысқа заңгер жалдаудың қажеті жоқ, мәмілелерді қолдау үшін заңгерлік агенттікпен шарт жасасу жеткілікті.


Менеджерлер компанияның бет-бейнесі болып табылады. Кез келген клиент ең алдымен олармен қарым-қатынасты бастайды. Құзыретті сөйлеу, қызметкерлердің коммуникативті дағдылары, олардың құзыреттілігі айтарлықтай дәрежеде тұтынушы сіздің компанияңызды бәсекелестер арасында таңдайтынын анықтайды. Көп арналы телефон нөмірі болғаны дұрыс – клиентке бірнеше рет қайта қоңырау шалғаннан гөрі әрқашан бір нөмірге қоңырау шалу ыңғайлы.


Сіздің компанияңыз туралы ақпаратты әлеуетті тұтынушыларға жеткізу өте маңызды. Бұқаралық ақпарат құралдарының хабарландырулары жеткіліксіз болады. Бүгінгі күні ұсынылатын қызметтер мен оларды ұсыну шарттары туралы барлық қажетті ақпаратты қамтитын Интернеттегі веб-сайты жоқ беделді компанияны елестету қиын.

Пікірлер: 0
Кіру немесе Қазір тіркеліңіз пікір қалдыру үшін.