Соңғы уақытқа дейін сіз құнды және құрметті қызметкер болдыңыз. Пікірлеріңіз ескерілді, сізге күрделі де қызықты тапсырмалар жүктелді. Бірақ жылдар өте келе жағдай күрт өзгерді. Сіздің тәжірибеңіз бен дағдыларыңызға күмән келтірілуде. Бастық жұмысыңыздан көптеген қателер мен кемшіліктерді табады. Сіз үшін маңызды жұмыс шешімдерінің кейбірі сізсіз қабылданады. Жеңімпаздан сіз аянышты жеңіліске айналасыз.
Сіз жұмысты нашар бастаған жоқсыз, жұмысыңыздан күтілетін нәтижелер бар, бірақ басшылықтың сыны күшейе түсуде. Жағдайды дұрыс түсінбеу және мұндай әділетсіздікке ашулану ақыл-ойдың байсалдылығын, байсалдылығыңыз бен тұрақтылығыңызды түсіреді.
Бұл жерде сіз тоқтап, ойлануыңыз керек. Эмоцияларды өшіріңіз, прагматизм мен логиканы қосыңыз. Жағдайдың түсіндірмесі міндетті түрде болады. Ең жағымсыз себептердің бірі — сіздің әріптестеріңіздің бірі сізді «ілмекке» тырысуы. Иә, бұл жиі болады. Егер сіз мұндай нәрсені ешқашан бастан өткермеген болсаңыз және оны өзіңіз жасамаған болсаңыз, бұл фактіні қабылдау өте ауыр.
Олар сізді «байланыстырады», яғни әртүрлі себептермен жұмысыңызды алуға тырысады. Біреу сіздің жалақыңызды қатты қызғанады, біреу сіздің күш-қуатыңызды қалайды, біреу темпераментіне байланысты тұрақты бәсекелестікке мұқтаж. Сіздің жұмыс орныңызды алуды алдына мақсат етіп қойған адамның бір нәрсеге тоқтап қалуы екіталай.
Бәсекелесіңіздің сүйікті әрекеттерінің бірі – қателеріңіз туралы (шынайы немесе ойдан шығарылған) тікелей менеджеріңізге хабарлау. Міндетті түрде ашық емес. Міндетті түрде құлақта емес. Жалпы жиналыста бастыққа жұмысыңызда қиындықтар бар екенін шебер түрде білдіру жеткілікті. Ал бұл мәселелер көптен бері шешілмей келеді. Және компанияның имиджіне, оның пайдасына қатты әсер етті. Және бұл мәселелер кенеттен белгілі бір клиенттің шағымы бойынша анықталды. Ал сіз абыржып көзіңізді жыпылықтатып, шағымданушыны еске түсіруге тырысып жатқанда, жағымсыз жағдайдың мәні — сіздің бәсекелесіңіз қуана қолын уқалайды. Қазір не айтсаң да, бәрі сылтау ретінде қабылданады. Кінәлілер ақталды. Мұндай жағдайлар қаншалықты жиі қайталанса, соғұрлым сенімсіздік пайда болады. Әсіресе, мұндай қадам, егер сіз бір жобаға қатысатын болсаңыз, бірінің жұмысы екіншісінің табысына айтарлықтай әсер ететін болса қолданылады. Мұндай дуэтте жұмыс істеу өте қиын.
Тағы бір сүйікті әдіс — басқаларға өнімді жұмыс істеуге кедергі жасайтын сіздің әрекеттеріңіз екенін басшыға көрсету. Кенеттен сізді әріптестеріңізбен ақпарат бөліскіңіз келмеді деп айыптайды. Бұл ақпараттың еркін қолжетімді болуы маңызды емес. Сізге деген сенімсіздік үшін қолайлы жағдай жасалған. Оны мұқият себу ғана қалады. Сіз дерлік жұмыс процесінің диверсиясы ретінде көрсетіледі. Жұмысынан айырылып қалудан қорқатын диверсант. Өзінің кәсіби құзыреттілігіне сенімді емес қызметкер.
Сіздің орныңызға қатты өтініш білдірген адамды тану өте оңай. Онымен қарым-қатынас орнату оңай емес. Мұндай жағдайда жұмыста қолдану қажет негізгі қасиеттер — ұстамдылық және жұмыс процесіне назар аудару. Аз эмоциялар мен тәжірибелер — аз тітіркендіргіш қателер. Тышқанның әбігері алаңдауға тұрарлық емес. Кейде ол солай қалады. Бастықпен ашық сөйлесу пайдалы болуы мүмкін. Тікелей сұрақ қойыңыз. Ұялмаңыз және жағдайға көзқарасыңызды сипаттаңыз. Қазір не өзгерді? Сіздің жұмысыңызға шағымдар бар ма? Әріптесіңіз туралы айтпаңыз. Оны сынамаңыз, оның әдістерін ұстаныңыз, сылтау айтыңыз. Сіз жұмыстан қуыладым деп қорқыған бейшара невротик сияқты әсер қалдырғыңыз келмейді, солай ма?
Егер жағдай шиеленісе беретін болса, ойлану пайдалы — сіз осы компаниядағы жұмысыңызды шынымен бағалайсыз ба, бұл оған тұрарлық па? Сізді осы жерде бағалайды ма? Ал сіздің басшыңыздың қол астындағыларды итермелеуге құштарлығы бар ма? Өйткені, үнемі бір-бірімен интригаға түсіп, ұрысатын қызметкерлерді басқару оңайырақ екені белгілі. Дегенмен, мұндай қызметкерлердің мағынасы өте аз.