Жабдықтау маманы сатып алу және жеткізуді басқару бойынша ұйымдағы негізгі функцияларды орындайды. Оның негізгі міндеттері мыналарды қамтиды:
- Сатып алу жоспарын әзірлеу және қалыптастыру: Қызметкерлер арасында жауапкершілікті бөлуге сәйкес сатып алу жоспарын тұрақты жаңарту.
- Маркетингтік бағаны анықтау: Нарықты зерттеу және тауарлар мен қызметтерге бәсекеге қабілетті бағаларды анықтау.
- Жеткізушілерді таңдау: Тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді жеткізушілерді таңдау процедураларын ұйымдастыру Товарищества талаптарына сәйкес.
- Келісімшарттарды жасау және орындау: Келісімшарттың шарттарын сақтауды қамтамасыз ету және тараптардың міндеттемелерін орындауын бақылау.
- Процестерді жетілдіру: Жабдықтау қызметінің жұмысын жақсарту бойынша ұсынымдар енгізу, оның ішінде ішкі нормативтік құжаттарды әзірлеу.
- Стандарттарды сақтау: Сатып алу процестерінде ISO 9001: 2015 стандартының талаптарын сақтауын қамтамасыз ету.
- Консультациялық көмек: Сатып алу саласында Товарищество қызметкерлеріне әдістемелік қолдау көрсету.
- Талаптарды басқару: Келісімшарт шарттарын бұзған жағдайда жеткізушілерге талаптарды дайындау және келісу, осы талаптар бойынша есеп айырысуды бақылау.
Бұл лауазымдағы жұмыс жоғары біліктілік пен сатып алу және жеткізуді басқару дағдыларын, сондай-ақ мердігерлермен жұмыс істей білу және келісімшарт міндеттемелерін бақылау қабілетін талап етеді.
Локация: Қарағанды облысы, Қарағанды қаласы, Октябрь ауданы.