Сатып алу маманының негізгі міндеттері:
- Тауар құнын есептеу үшін өтінімдерді қабылдау.
- Коммерциялық ұсыныстарды беру үшін жабдықтаушыларға сұраулар жіберу.
- Жабдықтаушылармен келіссөздер жүргізу және шарттың жағдайларын ұйымдастыру.
- Коммерциялық ұсыныстарды зерттеп, тауарларды жеткізудің баламалы нұсқаларын бағалау.
- Бағасы, сапасы мен жеткізу шарттары бойынша оңтайлы жабдықтаушыларды таңдау.
- Бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз ету үшін сатып алынатын тауарлар нарығын бақылау.
- Нормативтік құжаттарға сәйкес белгіленген мерзімдерде жұмысты уақтылы орындау.
- Жаңа позицияларды (NIR) құруға арналған өтінімдерді белгіленген мерзімдерде орындау.
Сатып алу маманының жұмысы жабдықтаушылармен өзара әрекеттесу мен сатып алынатын тауарлардың сапасын бақылау сияқты маңызды аспектілерді қамтиды, бұл бизнес-процесстерді оңтайландыру үшін шешуші маңызды.
Жұмыс орны: Алматы, Медеу ауданы.