Бос орын атауы:
Специалист по закупкам
Ұйымның атауы:
Товарищество с ограниченной ответственностью "Ескерт Кызмет Ратледж
Талап етілетін білім:
жоғары
Мамандығы бойынша талап етілетін еңбек өтілі:
1-3 жыл
Сатып алу маманы - ұйымдағы негізгі рөл, тауарлар мен қызметтерді сатып алу процесін тиімді қамтамасыз етеді.
Сатып алу маманының міндеттері:
- Потенциалды тұтынушыларды жаңа тауарлар мен қызметтер туралы олардың ерекшеліктеріне сәйкес ақпараттандыру;
- Белгіленген мерзімдерде есептілікті құрастыру және ұсыну;
- Материалдарды қамтамасыз ету үшін өтінімдерді қабылдау және қарастыру, соның ішінде критерийлер бойынша жеткізушіні іздеу және таңдау;
- Сұралған материалдар немесе қызметтерді сатып алудың кемінде үш нұсқасын ұсыну;
- Қызметтер мен материалдарды сатып алу саясатын басшылыққа алу;
- Жеткізушіні таңдауда баға, сапа және мерзімдерді ескеру, сондай-ақ құжаттама сәйкестігін тексеру;
- Тауарларды сатып алу үшін шығу;
- Орындамаған тапсырыстар бойынша ай сайын есеп дайындау және соңғы пайдаланушылар мен жеткізушілерден ақпаратты нақтылау;
- Барлық сатып алынатын тауарлар мен қызметтерге сертификаттардың бар-жоғын тексеру.
Жұмыс орны: Атырау облысы, Атырау қаласы