Вакансия сипаттамасы: Сатып алушы
Негізгі міндеттері:
- Бекітілген бюджет негізінде Мемлекеттік сатып алу жылдық жоспарының бекітілуі бойынша рәсімдерді әзірлеу және өткізу.
- Қазақстан Республикасы заңнамасына сәйкес мемлекеттік сатып алуларды бақылау.
- Мемлекеттік сатып алуларға конкурс құжаттамасын әзірлеуге қатысу және оны «Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алулары» веб-порталына орналастыру.
- Мемлекеттік сатып алу жоспарының орындалуы туралы есептер дайындау және оларды уақтылы тиісті органдарға тапсыру.
- Конфиденциалды, коммерциялық және салық құпиясын қорғау шараларын қабылдау.
- Кәсіпорынның бөлімшелерімен тиімді жұмыс жасау үшін өзара әрекеттесу.
- Мемлекеттік сатып алуларды жүзеге асыру тәсілдерін анықтау.
Орын: Ақмола облысы, Бурабай ауданы, Щучинск қаласы
Бұл лауазым жаңашылдыққа зейін қоюды, мемлекеттік сатып алу заңнамасын білуді және сатып алу процесінде тиімді нәтижелерге қол жеткізу үшін командада жұмыс істей білуді талап етеді.