Закупщиктың қызметтік міндеттері
- Сатып алу өтінімдерін қарастыру – тауарлар, жұмыстар, қызметтер және сатып алу процесіне байланысты басқа құжаттар.
- Закуптарды жүзеге асыру – тауарлар, жұмыстар, қызметтерді сатып алу, бағалар ұсынысын сұрау әдісімен және бір көзден сатып алу.
- Закуптардың реестрлерін жүргізу – тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді сатып алу, сондай-ақ сатып алумен байланысты басқа реестрлер.
- Құжаттарды келісу – шешім жобалары, хаттамалар, сатып алу шарттары.
- Төлем құжаттарын бухгалтерияға қажетті төлемдер жасау үшін ұсыну.
- Контрагенттермен келіссөздер жүргізу – шарттардың шарттары мен олардың орындалуы мәселелері бойынша.
- Закуптарды бастамашыларға кеңес беру – шарт процедуралары мен шарттары туралы.
- Генеральдық менеджерге ақпарат ұсыну – сатып алулар бойынша есептерді қалыптастыру үшін.
- Тәуекелдерді басқару процестеріне қатысу – бақыланатын бағытта.
- Заңнама мен ішкі құжаттарды сақтау – университеттің.
- Еңбек тәртібіне жауапкершілік – ресми құжаттардың бүтіндігі.
- Құжаттаманы жаңа қызметкерге тапсыру – егер жұмысынан босатылса, жетекшінің нұсқауымен.
Жұмыс орны: Астана қ., "Нұра" ауданы