Домбыра ұстазы қажет
Домбыра сыныбын жүргізетін ұстаздың негізгі мақсаты - музыкант тәрбиелеу. Домбыра мектебіндегі оқу процесі мына бағыттарды қамтиды:
- Эстетикалық тәрбиелеу: Жеке тұлғаның өнер туындыларындағы сұлулықты сезіну қабілетін қалыптастыру.
- Музыкалық дарындарды дамыту: Оқушыға домбырада ойнау дағдыларын дамыту мүмкіндігі беріледі.
- Шығармашылық шеберлік: Оқушы домбырадағы орындаушылық дағдыларын жетілдіреді.
Мектепке дейінгі кезеңде балалар ойын ойнайды, бірақ оларды одан әрі күрделі оқу тапсырмаларымен психологиялық тұрғыдан дайындау уақыты келеді:
- Режимнің өзгеруі: Оқушылардың күн тәртібі толық өзгертіледі.
- Жаңа міндеттер: Күнделікті күш-жігерді талап ететін тапсырмалар пайда болады.
- Оқуға дағдылану: Түрлі іс-шараларға үйреніп, барлық тапсырмаларды орындауға дағдылану қажет.
Мектептегі тәртіпті сақтау:
- Сабақтағы белсенділік: Оқушылар сабақта қызығушылық танытып, белсенділік көрсетулері қажет.
- Үй тапсырмасын орындау: Мұғалімнің барлық талаптарын орындау маңызды.
Сонымен қатар, жаңа музыкалық ортада болу баланың дамуына жағымды әсер етеді.
Әлеуметтік орнын анықтау: Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы