Ұйымның атауы:Коммунальное государственное учреждение "Центр трудовой мобильности по Костанайской области" Управления координации занятости и социальных программ акимата Костанайской области
Меншік нысаны:Мемлекеттік мекеме
Жұмыс кестесі:толық күн
Талап етілетін білім:жоғары
Мамандығы бойынша талап етілетін еңбек өтілі:1-3 жыл
Вакансия: Сатып алу менеджері
Сатып алу менеджері мемлекеттік сатып алу саласында маңызды функцияларды атқарады және ұйымның мүдделерін қорғайды. Негізгі міндеттері мыналарды қамтиды:
Мемлекеттік сатып алуларды мониторинг жасау:
Өнімдердің мемлекеттік сатып алулары бойынша нарықтық зерттеулер жүргізу.
Актуал ақпарат үшін мемлекеттік сатып алу сайттарын мониторинг жасау.
Тендерлерді талдау және қатысу:
Тендірлер мен бағалық ұсыныстар туралы ақпаратты талдау.
Тендерлерге қатысу бойынша басшылыққа ұсыныстар жасау.
Сатып алу іс-шаралары үшін техникалық құжаттаманы дайындау.
Құжаттамамен жұмыс:
Жеткізушілер туралы деректер банкін құру және қолдау.
Тендерлік комиссияға құжаттарды ұсыну.
Нәтижелерді бақылау:
Тендерлер мен бағалық ұсыныстардың нәтижелерін бақылау.
Тендерге қатысу құқығы мен жеңімпазды таңдау туралы хаттамаларды алу.
Алынған нәтижелерді талдау және қайтадан өткізілетін тендерлер туралы ақпарат.
Бюджеттік жоспарлау:
Тендерлік құжаттарды дайындауға шығындар мен потенциальды жеткізушілер туралы ақпаратты іздеу бойынша қатысу.