Офис-менеджер қызметі – ұйымдағы тиімді жұмыс үшін жауап беретін негізгі қызметкер атануға арналған бірегей мүмкіндік.
- Негізгі міндеттер:
- Офис жылжымалы жабдықтарын (компьютерлер, принтерлер, факстар) тексеру ұйымдастыру.
- Офис ішіндегі санитарлық жағдайларды бақылау.
- Өрт қауіпсіздігі және санитарлық-эпидемиологиялық нормаларды сақтау.
- Офис үшін кеңсе тауарлары мен қызымет материалдарын қамтамасыз ету.
- Тауар мен материалдық құндылықтарды қызметкерлер арасында сақтау және бөлу.
- Офисте тазалық пен тәртіпті сақтау.
- Кәсіби дағдылар:
- Келіп түсетін қоңырауларды қабылдау және бөлу.
- Құжаттарды есепке алу және тіркеу.
- Офистің жұмысын ұйымдастыру.
- Кеңселік және офис жабдықтарын әкімшілік басқару.
- Хаттар мен үндеулерді дайындау.
Егер сіз аталмыш дағдыларға ие болсаңыз және офис басқару саласында дамуға ұмтылсаңыз, бұл қызмет сіз үшін тамаша мүмкіндік болады.