Ұйымның атауы:Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Детский сад "Қарлығаш" Медицинского центра Управления делами Президента Республики Казахстан
Жұмыс кестесі:толық күн
Талап етілетін білім:жоғары
Мамандығы бойынша талап етілетін еңбек өтілі:1-3 жыл
Вакансия: Офис-менеджер
Офис-менеджердің негізгі міндеттері:
Корреспонденцияны жүргізу:
Құжаттарды алу және жіберу;
Құжаттарды басшылықтың резолюцияларына сәйкес орындауға беру.
Құжат айналымын бақылау:
Құжаттардың қозғалысын есепке алу карточкасын жүргізу;
Тіркелген құжаттар бойынша қажетті анықтамаларды беру.
Кездесулер мен кеңестерді ұйымдастыру:
Жұмысшылардың жалпы жиналыстарын дайындау;
Қажетті материалдарды жинау, қатысушыларға уақыт, орын және күн тәртібі туралы хабарлама жіберу;
Кездесулер мен кеңестердің хаттамаларын жүргізу және ресімдеу.
Делопроизводство:
Белгіленген стандарттарға сәйкес справкаларды формаластыру;
Әкімшілік қамтамасыз ету:
Басшының жұмыс орнына канцеляриялық құрал-жабдықтарды қамтамасыз ету;
Тиімді жұмыс істеуге жағдай жасау;
Басшының нұсқауы бойынша белгіленген материалдарды басып шығару;
Ағымдағы ақпаратты дерекқорға енгізу.
Талаптар:
ПК-ны пайдалану дағдылары;
MS Office стандартты бағдарламаларын білу;
Интернет пен пошта бағдарламаларымен (мысалы, Outlook Express, ИС СМЭД) жұмыс тәжірибесі.