Жақсы қызметкер болуды үйренудің 5 дағдысы

13.09.2022

Көшбасшылар өз қызметкерлерінде нені бағалайды? Кәсіби имиджді құру үшін қандай іскерлік дағдылар маңызды?

1. Уақытты басқару мүмкіндігі.

Сіз жиі кешігесіз, ұқыптылық туралы тек теориялық тұрғыдан ғана білесіз бе? Немесе сіз мерзімін жиі өткізіп алып, өз мүмкіндіктеріңізді асыра бағалап, жобаларды кеш тапсырасыз ба? Олай болса, уақытты қалай басқаруды үйренудің уақыты келді. Егер сіз жауапты және кәсіби адам ретінде қабылданғыңыз келсе, бұл өте маңызды.

2. Жоспарлау.

Бұл дағды уақытты басқару қабілетімен тығыз байланысты. Тапсырмаларыңызды алдағы күнге, аптаға немесе тіпті бір айға жоспарлаңыз. Күтпеген қиындықтарға уақыт қалдырыңыз.

3. Қиындыққа төзе білу.

Еңбек нарығындағы жағдай тұрақсыз, әр адам өз мансабында икемді болуы керек. Мысал ретінде пандемияның басында қашықтан жұмыс істеуге тез ауысу қажеттілігін келтіруге болады. Бұл көптеген адамдар үшін өте стресстік оқиға болды. Қиындыққа төтеп беру және қазіргі жағдайды қабылдай білу өте құнды.

4. Көшбасшылық қасиеттер.

Олар бәріне қажет емес. Өйткені, әркім басшылық лауазымды армандамайды. Бірақ бизнесте олардың болмауынан гөрі бар болғаны жақсы. Көшбасшылық қасиеттер туа біткен емес. Әлбетте, кейбір адамдар басқаларға қарағанда команданы басқаруға бейім. Дегенмен, жақсы көшбасшы болуды үйренуге болады. Егер сіз басқарушылық мансапты армандайтын болсаңыз, бұл жұмыс істеуге тұрарлық.

5. Ашықтық, әріптестермен жақсы қарым-қатынаста болу.

Қарым-қатынас — әрбір жұмыс беруші бағалайтын негізгі дағдылардың бірі. Қарым-қатынас орнату қабілетін басшылар жоғары бағалайды.

Пікірлер: 0
Кіру немесе Қазір тіркеліңіз пікір қалдыру үшін.