Виртуалды АТС қалай жұмыс істейді

20.05.2022

Сіз өзіңіздің жеке бизнесіңізді ашып, тұтынушылар базасын тез өсіруді шештіңіз бе? Статистикаға және қоңырауларды бақылауға жылдам қол жеткізу керек пе? Бұлтты интернет телефония мүмкіндігін пайдаланыңыз.

Виртуалды АТС көмегімен сіз қазіргі уақытта пайдаланушы орналасқан әлемнің нүктесіне қарамастан, кез келген таратқыш құрылғыдан қоңырау шала аласыз. Сатып алудан бұрын виртуалды АТС қалай жұмыс істейтінін білу керек.

Қызмет түрлері

Мақсатына байланысты жүйенің екі түрі ұсынылады:

— арнайы қорапқа салынған дайын АТС дауыстық телефония көмегімен бизнесті автоматтандыруға бағытталған;

— жеке инфрақұрылымы және кітапханалар жиынтығы бар өз әзірлемелерін жүзеге асыруға арналған электронды платформа.

Жұмыс принципі

Қысқаша айтқанда, виртуалды АТС қалай жұмыс істейтінін келесі ретпен қорытындылауға болады:

– веб-сайтта көрсетілген нөмірге клиенттің қоңырауы;

– жүйенің ішектерінде оны талдау;

— дұрыс қызметкерге қайта бағыттау.

Негізгі артықшылығы — уақытты үнемдеу. Бағдарлама көрсетілген режимде автоматты түрде жұмыс істейді. Клиент толық ақпаратты дауыстық мәзір арқылы алатынын ескере отырып:

— «жұлдызшаны» басыңыз;

— техникалық қолдауға көшу;

— сапта тұру;

Сіздің қоңырауыңыз біз үшін өте маңызды.

Сонымен қатар, бұлттық АТС-те «ақылды» деп аталатын қоңырау кезегі жасалды. Қайта жіберу алдын ала белгіленген схема бойынша жүзеге асырылады, бұл қоңыраудың көпшілік арасында жоғалып кетуіне жол бермейді.

Сонымен қатар, бұл тапсырысты өзіңіз үшін реттеуге немесе оны қалағанға өзгертуге әрқашан болады.

Бағдарламаланған деректер ретінде көбінесе белгілі бір жұмыс күні, жауап күтуге бөлінген уақыт және қоңырауды бағыттау қолданылады.

Мұнда виртуалды АТС қалай жұмыс істейтінінің бір ғана мысалы берілген:

— маңызды клиент қоңыраулары (және, сіз білетіндей, бизнесте барлық клиенттер маңызды);

– жүйе қоңырауды жауапты менеджерге бағыттайды;

– 10 секунд жауапсыз – ассистентке қайта бағыттау;

— жауап жоқ — дауыстық пошта қосулы.

Артықшылықтары

Олардың негізгілері:

– бизнес-процесті басқа жүйелермен автоматтандыру және интеграциялау;

– бір рет басу арқылы қоңыраулар статистикасы;

— арзан және пайдалану оңай;

– өзін-өзі конфигурациялауға арналған нақты интерфейс;

– компанияның имиджін оның құрылған алғашқы күндерінен бастап көтеру;

— Қызметкерлердің қашықтан жұмыс істеу мүмкіндігі.

Пікірлер: 0
Кіру немесе Қазір тіркеліңіз пікір қалдыру үшін.