Ресепшн деген кім?

07.04.2022

Жұмыстың ерекшеліктері

Бұл қызметкер кеңсе менеджеріне немесе персоналды басқарумен айналысатын менеджерге бағынады. Үнемі байланыста бола отырып, қабылдаушы келген сұрақтарды компанияда бар қызметкерлерге қарай жіктейді. Шешуді қажет ететін мәселенің тақырыбына байланысты сұрау жауапты тұлғаға немесе белгілі бір бөлімге жіберіледі. Жеке қабылдауға келген азаматтар берілген тақырып бойынша барлық қажетті ақпараты бар маманға жіберіледі.

Осылайша, бұл қызметкердің негізгі қызметі кәсіпорынға келіп түсетін жазбаша және ауызша сұраныстар бойынша маршруттау схемасын дәл орындау болып табылады.

Қабылдаушының тағы бір маңызды міндеті – кеңседегі қауіпсіздікті қадағалау. Нағыз кәсіпқой адамның ұйымның үй-жайында болу себебін бірден бағалай алады және оның қазіргі уақытта қаншалықты қажет екенін түсіне алады.

Басқа нәрселермен қатар, ресепшн қызметкері барлық келушілердің, қызметкерлердің де, қонақтардың да журналын үнемі жүргізуі керек. Барлық деректер тікелей басшыға беріледі.

Қазіргі әлемде қабылдаушының жұмыс орнын компьютерсіз және мультимедиялық жабдықсыз елестету мүмкін емес. Бұл талапкер барлық қажетті кеңсе техникасын жетік білуі керек дегенді білдіреді. Дегенмен, адаммен жеке қарым-қатынасты роботтандыруды ауыстыру туралы айту екіталай.

Негізгі талаптар

Жұмыс берушілер жұмысқа қабылдау кезінде көбінесе отыз жастан асқан жас әйелдерге артықшылық береді. Ең маңызды талаптардың ішінде:

— сыртқы сүйкімділік;

– сөйлеу ақаулары жоқ жағымды дауыс тембрі;

— киіну және өзін ұстау қабілеті.

Шет тілдерін білу, іскерлік этикет дағдылары, кеңсе техникасымен жұмыс істеудегі техникалық сауаттылық, кеңсе компьютерлік бағдарламаларын және кеңсе жұмысының стандарттарын білу құпталады.

Жеке қасиеттер

Еңбек міндеттерін сәтті орындау үшін сыртқы деректерден басқа жас қызметкерде мыналар болуы керек:

— коммуникативті дағдылар;

— ынта;

-дипломатиялық және ілтипатты болу;

— келушілерді тарту;

— күйзеліске түспеу;

– жанжалды өшіріп, ең қиын сәтте дұрыс жол таба білу.

Қызмет бағыттарының ерекшелігі

Қазіргі жағдайда өз саласының нағыз мамандары экономиканың әртүрлі салаларындағы жұмыс берушілер тарапынан үнемі сұранысқа ие. Әсіресе өршіл және еңбекқор қызметкерлер кеңсе менеджері немесе әкімші лауазымын оңай қабылдай алады.

Қабылдаушының міндеттері толығымен компанияның ауқымына байланысты.

Денсаулық сақтау мекемелері:

– пациенттің жеке деректерін толтыру;

– оны күту залына немесе маманның кабинетіне жіберу.

Сұлулық салоны:

— алдын ала телефон арқылы сөйлесуде шағымдану себебін нақтылау;

– дұрыс стилист таңдау;

– клиентке ыңғайлы уақытты маманның кестесімен үйлестіру.

Өндіріс орындары:

— рұқсаттамалар мен сертификаттарды тексеру;

– келушілердің визиттік карталары туралы ақпаратты зерттеу;

— келушіге қажетті маршрут бойынша ілесіп жүретін адамды бекіту.

Пікірлер: 0
Кіру немесе Қазір тіркеліңіз пікір қалдыру үшін.