Жалпы айтқанда, қазір ешкімге керек емес көптеген нәрселер туралы дауға болады. Мысалы, қазір муслинді жас ханымдар мен арық мырзалар болмаса, этикет кімге керек? Бірақ этикет өзгерді, ол басқаша болды, бірақ ол әлі де сұранысқа ие және оның бұзылуы басқалардың, кем дегенде, таң қалдырады. Егер желілік маркетинг туралы айтатын болсақ, онда оның пайдасыздығы туралы миф ішінара миф болып табылады.
Өмірдің қажетсіз саласы тез жойылып, анахронизмге айналатынынан бастайық. Бірақ ол одан әрі дамып келе жатқанда, оған жаңа күштер мен мүмкіндіктер құйылады, содан кейін оны жойылып кетті деп атауға болмайды, сонымен қатар ешкімге пайдасыз. Желілік бизнес белсенді түрде дамуын жалғастыруда, өйткені ол заман ағымына ілеседі, ал ескі әдістер жаңаға айналады. Егер біреу сетевой бизнесті жек көремін, ол жаққа ешқашан бармайды, тіпті өнім де алмайды десе, бұл адам бүкіл әлем үшін сөйлей алмайды. Бұл оның жеке пікірі және оны құрметтеу керек, бірақ бұл басқа адамдар желілік бизнесте өзін сынамайды және ол жерде қалмайды, тіпті белсенді дамуын бастайды дегенді білдірмейді. Нарықтағы желілік сегменттің үлесі қаншалықты өскенін байқасаңыз, желілік компаниялардың желге ұшпағаны, ешқайда жоғалып кетпегені, қайта жұмыс істеп, белсенді дамып келе жатқаны анық.
Иә, кейбіреулер дағдарыстар мен басқа сынақтарға төтеп бере алмады, бірақ басқалары қарсылық көрсетті және жаңа қызметкерлерді белсенді түрде қабылдауды жалғастырды.
Неліктен адамдар желілік маркетинг ешкімге керек емес деп шешеді? Сірә, олардың таныстарының ешқайсысы сетевойшылардың өнімдерін пайдаланбайды, сонымен қатар сетевой бизнеске өте теріс көзқараспен қарайды, өйткені олар әркім өз тауарларын сатып алмай, қатарынан сата бастайды деп ойлаған кезде, оларда көптеген теріс пікірлер мен қате түсініктер бар. сұраныстарды немесе қажеттіліктерді ескереді. Біреу жай ғана өт шашады, өйткені, негізінен, өмірге теріс көзқараспен қарайды. Ал біреу өзі үшін миф ойлап тауып, оны белсенді түрде қастерлейді, объективті шындықты көргісі келмейді, сондықтан ол желілік маркетинг бұрыннан ешкімге қажет емес деп жазады. Бірақ адамдар өз қалағанын ойласын, бірақ сіз дәйекті емес жолдастарды тыңдамай, фактілерге қарауыңыз керек. Желілік бизнес жаңа мүмкіндіктер ұсынатын болады. Ал онымен күресу керек пе, жоқ па, оны әркім өзі шешсін, бірақ әртүрлі теориялар құру және жоқ фактілерді ойлап табу — ақымақтық және өнімсіз.
Кепілдендірілген жалақысы бар тұрақты жұмыс іздейтіндер үшін бұл жұмыс түрі қолайлы емес екенін де ескерген жөн. Бұл жерде, әдетте, ресми жұмысқа орналасу жоқ, жалақының орнына «кіріс» термині қолданылады. Анау. адам тапса, дәл сонша табады. Сондай-ақ, жұмыс іздеп жүрген адамдар шығыстарды емес, ең алдымен кіріс көздерін іздейтін кезде, желілік бизнеске кіру үшін жиі ақша төлеу керек екенін ескеру қажет.
Сондықтан, егер сіз тұрақты жұмыс іздеп жүрсеңіз, алаяқтардың немесе сетевойшылардың жеміне қалай түспеу керектігін білуіңіз керек.