Маркетинг бойынша бос орындар Қазақстанда - Интернет немесе цифрлық маркетолог

Тұрақты жарнамалар
300 000 Тнг.
Орал
/ ТОО "Западно-Казахстанский автобусный парк" , полный день
200 000 Тнг.
Шымкент
/ ТОО "Ай СервисТранс" , полный день
110 760 Тнг.
Шымкент
/ ИП "АХТАМОВА МАДИНА" , полный день
110 760 Тнг.
/ ИП Қалметова , полный день
110 760 Тнг.
Шымкент
/ ИП НЕСІПБАЕВА , полный день
210 000 Тнг.
Ақтау
Филиал товарищества с ограниченной ответственностью "Oil Real Estate" в городе Актау , полный день
250 000 Тнг.
Қостанай
350 000 Тнг.
Өскемен
"Ульбинский металлургический завод" , полный день
Нұр-Сұлтан
100 000 Тнг.
Ақтөбе
110 760 Тнг.
Шымкент
/ ИП ГАУХАР , полный день
250 000 Тнг.
/ ИП "Хасанова Ю" , полный день
400 000 Тнг.
Өскемен
АЙЫНА / ЖШС Восток-Молоко , толық күн 08.00 до 17.00 тамақтану/асхана бар, әлеуметтік пакет
300 000 Тнг.
Нұр-Сұлтан
АЙЫНА ИП Раушан , толық күн
200 000 Тнг.
Шымкент
В МЕСЯЦ / ИП Болатовна , полный день соцпакет
250 000 Тнг.
Атырау
АЙЫНА / ЖШС Феникс , толық күн 5/2 с 10:00 ч. до 17:00 ч. әлеуметтік пакет
200 000 Тнг.
Павлодар
АЙЫНА / ЖШС ТОО фирма "Актив" , икемді кесте әлеуметтік пакет
180 000 Тнг.
Шымкент
В МЕСЯЦ / ТОО Cosmos team , полный день, гибкий график, сменный график соцпакет
Сүзгі
- Тнг.
Добавь свое резюме

Маркетолог деген кім? "Marketolog", "marketologs" сөздері ағылшын тілінен шыққан "marketing" - нарықтық қызмет. Маркетолог-бұл өндірілетін өнімге деген сұранысты талдайтын, ұйымның басшыларына өнімнің тиімділігі мен тауарларды сату мүмкіндігі туралы ұсыныстар жасайтын маман, және, әрине, бұл маркетинг саласындағы қызметкер.

Бүгінгі таңда кез-келген коммерциялық компания жоғары сапалы өнімдер өндірісі оны сатып алуға кепілдік бермейтінін түсінеді. Сондықтан маркетолог-бұл кәсіптер нарығында кең таралған жұмыс орындары.

Маркетолог ретінде жұмыс келесі міндеттерді орындауды қамтиды:

Сату нарығын талдау. Маркетолог жұмыс істейтін компанияның өніміне немесе қызметіне мұқтаж аудиторияны табуы керек. Ол адамдардың сатып алу қабілетін, олармен дұрыс қарым-қатынас жасау үшін олардың қалауын зерттейді.

Ықтимал бәсекелестерді зерттеу. Бәсекелестер үшін не жақсы және біздің тауарлар мен олардың тауарларының айырмашылығы неде? Қарсылас қандай жарнаманы пайдаланады және клиентпен қалай байланысады? Осы және басқа сұрақтарға маркетолог жауап береді.

Тауарларды таңдауды қалыптастыру және олардың құны. Бәлкім, барлығы бірдей сүт пакетінің көлемі 1 литрден 950 немесе 930 мл-ге дейін төмендегенін және бағасы өзгермегенін байқаған шығар. Біздің дүкендерде осындай мысалдар көп.

Сату жүйесін құру. Маман сұранысты қалыптастыру үшін маркетингтік іс-шаралар жасайды және осылайша тауарды сатуды ынталандырады. Ол жарнаманы, қаптаманы ойлап табады, брендті визуалды қабылдауды, тұтынушылармен қарым-қатынас тәсілдерін, интернет кеңістігінде өнімді ұсынуды қалыптастырады. Өйткені, тұрақты, тұрақты сұранысты құру – маркетолог үшін басты жұмыс.

Іс-қимыл жоспарын жасайды және копирайтерлер, саудагерлер, менеджерлер, SMM-мамандар жұмысының орындалуын бақылайды.

Тауарлар мен қызметтердің тұсаукесерін өткізеді, жұмыс қорытындылары туралы есептер жасайды.

Маркетологтың жұмысында бірнеше вариация бар. Жұмыс маркетолог тәжірибесіз лауазымында мүмкін маркетологтың көмекшісі. Ол мансапты бастауға жарамды. Алты айдан бір жылға дейін жұмыс істегеннен кейін ол толыққанды маман бола алады. Бұл мамандықтың мансаптық сатысындағы жоғары саты-жетекші маркетолог. Ол, әдетте, біліктілікті арттыру курстарынан өтті, бұл стандартты лауазымнан өзгеше. SMM маркетологы-бұл әлеуметтік желілер мен Интернетте сұранысқа ие жұмыс орындары. Мұндай қызметкер компанияны, брендті әртүрлі қоғамдарда насихаттайды, посттар жасайды, жарнама жасайды, өнімді сату үшін онлайн-іс-шаралармен айналысады. Контент маркетологы-әлеуметтік желілерде қажет жұмыс орындары. Бұл маман контенттік стратегияны әзірлейді: Жарияланымдар жоспарын дайындайды, алаңдарды іздейді және дайын мәтіндік материалдарды ресімдейді.

Қазіргі уақытта маркетологтың қашықтан жұмыс істеуі танымал болып келеді, мысалы, сіз өнімнің жарнамалық компаниясы үшін мазмұнды дамыта аласыз, ноутбук немесе тіпті телефон арқылы контент немесе SMM маркетолог бола аласыз.

Маркетолог жұмысының оң және теріс жақтарын көрсетейік.

Жақсы сәттерге мыналар жатады: бұл мамандық өте сұранысқа ие, мансапта өсуге көптеген мүмкіндіктер бар, Сіздің табысыңыз көбінесе белсенділік пен дамуға деген ұмтылысқа байланысты және іс жүзінде ешқандай шектеулер жоқ, көбінесе икемді кесте сізді күтеді. Жағымсыз жақтары да бар. Маркетологтың жұмысы өнімді жарнамалаудың тамаша нұсқасын табу процесіндегі қателіктермен байланысты, бұған дайын болу керек. Менеджер маркетинг саласындағы іс-шаралар үшін қаржыны белсенді түрде бөлмейді, сондықтан маркетологтардың қызметінде шектеулер бар.

Маркетолог мамандығын 9 немесе 11 сыныптан кейін колледжге жарнама факультетіне түсу арқылы оқуға болады. Бірақ бұл жұмысқа орналасу үшін жеткіліксіз болуы мүмкін. Әрі қарай менеджмент, Экономика және саудаға байланысты бағыттар бойынша жоғары білім алу қажет.

Барлық үміткерлерді қызықтыратын сұрақ: "Маркетолог қанша ақша табады?». Бұған нақты жауап беру қиын. Маркетологтың ЗП мансабының басында 120 мың теңгеден басталады. Маркетинг бөлімінің бастығы лауазымы бар өз саласындағы мамандар айына 600 мың теңгеден астам ақша ала алады.