Бос орын атауы:
Специалист (оператор) контакт-центра
Ұйымның атауы:
Акционерное общество "Микрофинансовая организация "KMF (КМФ)
Талап етілетін білім:
жоғары
Мамандығы бойынша талап етілетін еңбек өтілі:
1-3 жыл
Вакансия: Байланыс орталығының маманы (оператор)
Негізгі міндеттері:
- Байланыстарды тыңдау және анализ жасау:
- Операторлардың телефон сөйлесулерін және хат алмасуларын талдай отырып, қызмет көрсету сапасын бағалау.
- Клиенттермен қарым-қатынас стандарттарына сәйкестігін тексеру, оған сәлемдесу, қоштасу және сыпайылық кіреді.
- Берілген ақпараттың дәлдігін және операторлардың әрекеттерінің дұрыстығын бағалау.
- Критерийлер бойынша бағалау:
- Кері байланыс параметрлері бойынша бағалау: тілдің сауаттылығы, проблемаларды шешу жылдамдығы және эмпатия.
- Әр коммуникациялық өзара әрекеттестік үшін бағалау стандарттарын қолдану.
- Проблемаларды анықтау:
- Операторлардың типтік қателерін анықтап, есептер құрастыру.
- Өнімді білу және қарсылықтарды өңдеу сияқты дағдыларды жетілдіру үшін даму бағыттарын анықтау.
- Кері байланыс:
- Операторлардың жұмысын жақсарту үшін ұсыныстар беру.
- Стандарттарды әзірлеу:
- Скрипттер мен жұмыс стандарттарын жетілдіру бойынша ұсыныстар енгізу.
- Біліктілікті арттыру бағдарламаларын әзірлеу үшін оқу бөліммен ынтымақтастық жасау.
- Стандарттардың мониторингі:
- Қызмет көрсету стандарттарын және ішкі процедураларды сақтауын бақылау.
- Жаңа сапа стандарттарын әзірлеуге қатысу.
- Тренингтер мен оқу:
- Операторлардың қызмет деңгейін арттыру үшін тренингтер ұйымдастыру және өткізу.
- Сапа бақылау мамандары үшін оқыту сессияларына қатысу.
Жұмыс орны: Алматы қаласы, Медеу ауданы