Ұйымның атауы:Республиканское государственное учреждение "Департамент Комитета регулирования и контроля в сфере социальной защиты населения Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан по городу Шымкент"
Жұмыс кестесі:толық күн
Талап етілетін білім:орта
Мамандығы бойынша талап етілетін еңбек өтілі:1-3 жыл
Иелену тамашалаған:жетілдіруде
Вакансия: Секретарь
Негізгі міндеттер:
Ұйымдастырушылық-техникалық қамтамасыз ету: Бөлім басшысының әкімшілік-басқару қызметіне қолдау көрсету.
Корреспонденция: Келіп түсетін корреспонденцияны қабылдау мен өңдеу, құжаттарды құрылымдық бөлімшелерге немесе нақты орындаушыларға жеткізу.
Құжат айналымы: Құжат айналымын жүргізу, ақпарат жинау, өңдеу және компьютерлік техникамен ұсыну.
Материалдарды дайындау: Бөлім басшысының жұмысына қажетті құжаттар мен материалдарды дайындау.
Сроктарды бақылау: Құжаттарды уақытында қарап шығу және ұсыну, жобалардың дұрыс рәсімделуін тексеру, құжаттарды редакциялау.