Вакансия: Канцелярия маманы
Негізгі міндеттер:
- Ішкі нормативтік және рұқсат құжаттарын дайындау, басқару және іс жүргізуді ұйымдастыру.
- Канцелярияның негізгі құжаттарын Сапа менеджменті жүйесінің (СМЖ) құжаттарымен сәйкестендіру.
- "ЭДО жоспарлары" дерекқорында құрылымдық бөлімшелердің жоспарларын қалыптастыру мен орналастыруды үйлестіру және бақылау.
- Бұйрықтар мен рұқсат жобаларын рәсімдеу талаптарының сақталуын бақылау.
- Орталық аппарат (ОА) шығарған рұқсат құжаттарын тіркеу.
- Электрондық дерекқорларды қалыптастыру, жетілдіру және толтыруды үйлестіру, соның ішінде:
- "Жоспарлар"
- "Протокол шешімдері"
- "Кеңес материалдары"
- "Жалпы хаттамалық байланыс"
- Шығыс хаттамалық байланыс рәсімін бақылау.
- Канцелярия іс номенклатурасына сәйкес құжаттарды архивке дайындау және тапсыру.
- Ішкі нормативтік құжаттарды рәсімдеу талаптарына сәйкестігін тексеру.
Жұмыс орны: Алматы қаласы, Бостандық ауданы